• Perry the Platypus

Blev du trängre eller "slappare" efter förlossningen?

Jag har alltid trott på det där om att efter att man fått barn är penetrationen "som att kasta in ett vedträ i Blå hallen". Men nu har jag hört lite olika på FL. Hur är det egentligen?

Which is it, is man one of God's blunders or is God one of man's? - Friedrich Nietzsche
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blev du trängre eller "slappare" efter förlossningen?
  • Perry the Platypus

*puffar lite*

Which is it, is man one of God's blunders or is God one of man's? - Friedrich Nietzsche
  • Blå Flygare

Blev så mycket trängre att det sydda fick göras om

• Perry the Platypus

*puffar igen och ber om hjälp med det*

• ericas mamma

trängre

Varför sörja över det man förlorat istället för att glädjas åt det man har
  • Perry the Platypus
    Blå Flygare skrev 2007-05-20 10:39:29 följande:
    Blev så mycket trängre att det sydda fick göras om
    Oj, kan det hända? Gissar att de gjorde det välmenande, men det var ju lite att ta i då.
  • Valkyriah

trängre,vet inte om det kanske har att göra med att man lärt sig att knipa bättre....

I used to be schizophrenic but we are ok now....
  • Perry the Platypus

Själv blev jag sydd ett par stygn, men det borde ju inte göra nån skillnad inuti?? Ändå känns det nästan skrämmande tajt nu :-/

• Annamus

Jag svarade att jag inte märker någon skillnad... Men möjligtvis mot det trängre i sådana fall. Känns ju som gubben fick större *** och det är kanske inte lika troligt...

Svar på tråden Blev du trängre eller "slappare" efter förlossningen?