hjälp sims!
har sims 1. ska köpa sims 2 men har inte råd än. nån so kan några fusk grejer så det blir lite roligare. o när ska man skriva in de där fusk koderna??? tacksam för hjälp
har sims 1. ska köpa sims 2 men har inte råd än. nån so kan några fusk grejer så det blir lite roligare. o när ska man skriva in de där fusk koderna??? tacksam för hjälp
motherlode-gör att du får mera pengar..det är de enda ja vet
tack :) vart o när ska jag skriva det då?
ctrl + shift + C
den svarar ju bara "NO SUCH CHEAT"
TACK
letar också efter det fusket som ger mer pengar till sims 1. Har kunnat det men glömt det =( slutade på us har jag för mig... nån som kan det?
hittade www.fuska.nu/spel
du kan få köpa mitt sims 2 ;D
Rosebud ger 1,000 simdaler. Kan även vara Kaching, men jag är inte säker. Om man vill ha mera simdaler så ska man skriva in !;!;!;!;!; efter själva fuskordet. Himla länge sedan man spelade 1:an så det är risk att jag kan ha fel
man kan också skriva kaching då får man 1000 simdaler.
Pink Rose - dom där är till sims 1 till sims2 är det motherlode och kaching som gäller :)
Ja, men hon frågade ju om fusk till 1:an eftersom hon inte hade råd med 2:an ännu??? Eller har jag missförstått något?
ojoj my bad
Kanman inte köpa ett pengaträd? Eller är det bara i sim´s 2?
rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!; ia all oändlighet så blir det mycket pengar! :)
kommer inte ihåg om det börjar med ; eller !. Det ska komma upp en NO SUCH CHEAT skylt. Och sen ser du att du fått mer pengar.
move_objects on kan du flytta på saker. Du kan också "deletea" personer i din familj, men då måste du komma ihåg att spara spelet innan du gör det. När du har "deleteat" en person så trycker du på personens huvud så kommer personen fram, helt välmående!
Sen trycker du move_objects off
pengaträden tillhör sims2
Jo, spelar sims 1. Men alla mina "Vänner" får ju inte plats i telefonboken, nån som vet hur man gör för att ringa o umgås med dom som man träffat och har ett bra förhållande med men som inte står med i telefonboken??? tack!!
Penga fusk till sims1 klapaucius tryck sen enter sen upp med fusk rutan igen och tryck !;!;!;!;!;!;!;! tills det tar stop.
fusken skriver du efter att du köpt en tomt eller medans du spelar.