• time

inte många med namnet Adrian

Enbart för rolighetens skull har vi börjat prata mer och mer om namn innan var det bara ja det är fint och nje inte det. Såg en underbart liten söt pojke häromdagen som hette Adrian, jättegulligt tycker jag och det är ju absolut inte bland de vanligaste. Men är mycket sött. Har ju Noah och Oliver med på listan...

Vad tycker ni om Adrian, Oliver och Noah?
     Skriv gärna förklaring oxå.

liten i magen, BF 7dec.
  • Svar på tråden inte många med namnet Adrian
  • mamsen76

Adrian har jag alltid haft på min lista Men jag gillar om det uttalas med betoning på A (Adrián)

Oliver och Noah är lite tråkiga tycker jag men Noe är fint!

På sophögen låg en giraff......
  • Snooze

Kollad på scb å då stod det så här om Adrian: [ Sökord: adrian | Kön: Man ]
    Det finns 5745 män som har förnamnet Adrian. Av dessa har 3339 namnet Adrian som tilltalsnamn/förstanamn.

• time

Ja det är ju inte så många.

liten i magen, BF 7dec.
  • BimBim o Knorrans Mamma

Adrian är det enda av namnen jag skulle kunna tänka mig. Oliver är sådär men Noah är verkligen helt utanför min smak.

(¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • ame3

vi har en son som är 2.5 år som heter Adrian och man träffar sällan någon med detta namnet vilket är lite kul:)

• Ananaspaj

Adrian är jättefint, känner några stycken i olika åldrar! Noah är oxå fint.

• AnnaGBG

Jag har en Adrian, så det är ju jättefint!

• en blev två

Adrin är väldigt vanligt här i Storbritanien, så det hade inte varit mitt val. Men smaken är som baken....

• AnnaGBG

Det finns dock ca 5000 pers med namnet Adrian, så helt ovanlig är det inte. Noel heter min store pojk och jag trodde nog att det skulle vara vanligare men det är det inte.

• Höstbaby

Får vi en kille blir det Adrian!

• Skrattmås

Oliver och Noah tycker jag är jättefula ("WT"-namn). Adrian är lite bättre men låter som en stiff och sur farbror ändå..

Svar på tråden inte många med namnet Adrian