Porrfilmer
Vad för typ av filmer gillar ni?
Själv vill jag gärna ha amatörfilmer, det ser naturligare ut och man vet att dom gör det för att dom gillar det och inte för pengarnas skull
Skriv vad ni vill se och gärna om ni är tjej eller kille
Vad för typ av filmer gillar ni?
Själv vill jag gärna ha amatörfilmer, det ser naturligare ut och man vet att dom gör det för att dom gillar det och inte för pengarnas skull
Skriv vad ni vill se och gärna om ni är tjej eller kille
Insex och Hogtied filmer är suveräna!
jag vill se en film med mycker närbilder
jag blir äcklad av att se karlarnas äckliga snoppar. inte alls tänd på det.
Jag vill se tjejsex
Anonym (BDSM) skrev 2007-05-20 18:59:02 följande:
filmer med D/S och S/M teman
Jag har kollat på porrfilm sedan jag var 15 år och är 37 idag. Har säkert sett långt över 1000 filmer. Det blir en viss tillvänjning så numera funkar mjukare rullar inte alls för mig. Gillar lite hårdare rullar där unga tjejer blir tagna av flera killar samtidigt. Mycket sprut och analt. Konstigt nog är det inte alls så jag vill ha sex i verkligheten men på film är det intressant att fantisera.
Förr i tiden (70-80-tal) gjordes mycket porrfilmer som var rena spelfilmerna med handling och repliker. Idag är det mer pang på och lite mer amatörstuk. Men just det faktum att filmerna verkar lite dokumentära känns upphetsande.
Roligare med amatörfilmer, alla är inte rakade o omskurna i dom. Mera naturligt.
Sedan gärna på svenska...
Föredrar amatörfilmer och filmer där tjejer onanerar och då verkligen gör det och verkligen kommer.
Finns inget vackrare än en kvinna som verkligen njuter.
och jag är man.
Vissa bondage filmer är oxå fina kan jag tillägga