Har du eller har du haft 30-års kris?
Fyller 30 nästa år men har inte känt någon ångest över detta ÄN.
Hur är det med dig?
Fyller 30 nästa år men har inte känt någon ångest över detta ÄN.
Hur är det med dig?
Fyller 30 år i över morgon(23/5) o har "duktig" 30års panik allt som oftast
Jag hade fruktansvärd ångest över att jag skulle fylla 30 när jag var runt 27-28 men ju närmare de kom desto lugnare blev jag och när jag väl fyllde så var de som vilken annan födelsedag som hellst..
Jag hajar inte det där med ålderskriser, det är ju grymt SKÖNT att bli äldre.
Nej, eftersom jag intalar mig att jag är 26.
Skojar bara, men nej...jag har inte haft någon kris (ännu). Är 31 år och känner mig helt ok med det. Glad att jag inte är 20 år igen. Fast det kan vara lite skumt att tänka på att jag är på väg mot 35.
Tror annars att 40-årskriser är vanligare.
Jag fyller 30 nästa år. Inte haft några tecken på kris än
Jag är bara 24 så jag har en bit kvar, men känner noll ångest inför att bli äldre, tvärtom.
Det är härlig att bli äldre, att bli tryggare i sig själv, få erfarenhet och verkligen bli vuxen, på alla plan.
Jag har fyllt både 30 och 40 utan kris... :)
nej, men konstant ålderskris sen 22 ungefär. Avskyr att bli äldre.
Fyller 32 i år & har inte haft min 30 års kris än, men å andra sidan har jag inget emot att bli äldre .
Jag hade en grym 30-årskris! Började redan när jag var 27-28 och höll i sig ett par år. Kunde knappt uttala att jag skulle fylla 30, det liksom fastnade i munnen.
Nu närmar jag mig 40 med stormsteg. Bara några månader kvar och jag känner mig hur lugn som helst.
Skulle aldrig för mitt liv vilja vara 20-25 igen. Okej, kanske bara nån dag då för att ändra på vissa saker jag ångrar *fniss*.
Nejdå, det är hur skönt som helst att bli äldre.