• Anonym

Hitta en person

En person som förrut levde i min närhet snurrade till sitt liv o försvann i droger o alkohol. Jag skulle vilja ta reda på vart han finns nu. Hur gör man? Har inte hans peron nummer men han har ett ovanligt namn. Har googlat o sökt på altavista i hopp om nåt men icke... Vart kan man söka?

• Svar på tråden Hitta en person
  • Anonym

har flera vänner som höll på med droger o de har inga adresser det går inte att få tag på dem utan att vara i deras kvarter mer eller mindre, har din vän slutat med droger kan det vara lättare kolla på hitta.se eller eniro kankse han ett telefonnumer??? annars e det att ge sig ut o leta i områden du kankse vet han hängde i förr

• Anonym

Ja fast jag vet inte alls vart i Sverige han bor... Kan man söka utan att skriva i ort kanske? Hmm hade inte tänkt på det
    Tack för rådet!

• Anonym

Hur ofta uppdateras eniro? Hittade en adress på honom där men jag tror det är urgammal?

• Anonym

ratsite kanske? där kan man kankse söka utan ort...
    tror den uppdateras direkt om någon har gjort en flyttanmälan

• Anonym

alltså eniro uppdateras direkt

• Anonym

uppdateras det även om ingen ny adressa anges? tycker det är himla konstigt för i så fall skulle han bo i min lilla stad o DET skulle jag märkt

• trollet77

eniro och hitta uppdateras omgående, sökte precis på en kompis, och hennes nya adress är med och de flyttade för ca 1 vecka sen.

• Anonym

Ok, kikade vidare och han är skriven hos sin mor, det förklarar saken. Hmm då står jag på noll igen. Ratsit gav inget. Men men jag vet att han lever ivarjefall, alltid nåt

• Anonym

Marlean: utan att gå in på detaljer så neej, det går INTE... Egentligen vill jag inte att den här personen ska få veta att jag söker honom. Jag vill inte ha kontakt, jag vill veta hur det går för honom, om han fortfarande knarkar ...En gång var han allt jag hade i världen, även om han gjort mej otroligt illa så vill jag ändå veta hur det går för honom, lite i bakrunden så att säga

• Anonym (här med)

Skulle också vilja veta hur det är med en gammal "bekant" eller rättare sagt min första kärlek. Även om han sårade mig rejält, och jag flyttade ifrån staden. Men fick senare höra på omvägar att han synts på "plattan" ganska illa medfaren. Men det är nog 8-9 år sedan, men skulle vilja veta hur det är med honom idag. Söker jag på hans namn kommer det upp 4 st i stockholm, kan ju inte ringa alla 4 och kolla om det är han. Skattemyndigheten vet ju iofs, jag vet ju vilket år han är född och var han bodde tidigare. Men,,, det kanske är bättre att inte veta.

• TheReLe

Jag sökte efter en barndomskompis på hitta.se... Det gick i allafall att hitta honom, men det var oxå mest för att veta att han levde, inte för att jag ville ha kontakt. Han hamnade oxå rätt fel i vår ungdom...

• Anonym

eniro.se kan mobilnummer vara gamla adresser på, för de måste man uppdatera själv hos mobiloperatören. Många glömmer det.

• Anonym (tips)

www.birthday.se kan man söka en persons födelsedag. Och har man hittat peronen man söker kan man klicka sig vidare på (en grå knapp där det står) "Upplysning" så får man veta vart personen bor!

Svar på tråden Hitta en person