Sodastream..cola-smaken!
Funderar på att köpa en sodastream, och en viktig fråga är:
Hur smakar colan (ej lightvarianten)?? Om du jämför med vanlig cola, pepsi eller vad som!
Funderar på att köpa en sodastream, och en viktig fråga är:
Hur smakar colan (ej lightvarianten)?? Om du jämför med vanlig cola, pepsi eller vad som!
Det smakar ju inte precis som Coca-Cola. Mer som CubaCola, eller ApotekarnesCola.
Jag håller med Bajby ....
Jag gillar dock äpplesmaken bättre ;)
Värt priset dock.... sen kan jag alltid bara göra lite kolsyrat vatten själv istället för att jag ska behöva konka hem dem ,)
Colasmaken e god, men håller med om att den smakar mer som apoterarnes. 5 tryck på kolsyraknappen till colan är godast.
E sugen på å köpa pink grapefruit nu...
Då kanske man ska våga sig på att köpa den där aparaten iallafall. Såg att det fanns många smaker att köpa till!
Och att bara kunna göra vanligt kolsyrat vatten är ju toppen, som sagt!
Apotekarnes cola..har för mig att det är den som finns på ikea. Eller har jag fel?
Den gillar jag iallafall!
Jag köper enbart cola lighten och den tycker jag smakar som Igloo , fast till 99% blir det bara kolsyrat vatten att dricka! Kan inte leva utan min sodastreamer, använder den minst 2-3 ggr per dag!
När man luktar på colasmaken när den e koncentrerad luktar den precis som calippo (glassen)
Är det inte aspartam och sötningsmedel i alla sånna där smaktillsatser?
ingen aning, men jag bryr mig inte om sånt... det smakar gott å d e d viktigaste för mig. jag ger det itne till min dotter.
Älskar vår soda streamer!! Går nog 1 kolsyrepatron i månaden
Vad kostar en kolsyrepatron? Hur länge räcker en sån..ungefär?
Vår soda stream har fått ett annat ansikte sedan jag i brist på annat tog BOB saft den med mer frukt och mindre socker och hällde i . Det blev mumma. Och så är det inte massa sötningsmedel i den
En kolsyrepatron räcker till ca. 60 liter och kostar 80:- att byta på El-Kedjan!
man kan ta vad som helst i ;) .. vi tar allt vi har hemma ;)
Man kan kolsyra sprit också Det gjorde vi en blöt fest... det blev en.... hmmmm.... intressant smak...
Haha!
Smaksätter ofta med FUN LIGHT saft..funkar prima..fick tipset av en kompis som enbart använder saft. OBS..vanligsaft bubblar gärna över..häll i super sakta!! :)
den smakar skit ...blääää fy .. illa -....