hur mycket mellangård mellan anus och mus?
ska det vara mycket mellangård mellan anus och mus, för om det ska vara så så e jag felskapt som inte har nån mellangård alls...????
ska det vara mycket mellangård mellan anus och mus, för om det ska vara så så e jag felskapt som inte har nån mellangård alls...????
Jo men det är klart att du måste ha, det är väl ca 2 cm mellangård kanske. efter man fött barn bli man väl lite omöblerad.
Haha, här e en till... Skulle prova att massera mellangården med olja för att förebygga att brista, men det fanns typ inget mellanrum... På senare tid har det dock tyvärr dykt upp en hemorrojd som ploppat ut precis där, så nu är det det som är problemet istället...
Anonym (Me2) skrev 2007-05-21 19:45:09 följande:
Du är inte ensam. Jag har oxå så..
Nej du är inte ensam. Jag har inte heller något mellanrum där. Jag har inte fött barn. Men har funderat på hur det blir den dagen man gör det. Kommer man att spricka mer p.g.a detta eller kommer hela anus att spricka :-O ?
Ingen man som råkat ta fel nån gång och stoppat den i det bakre hålet (eller främre om syftet var analsex) om ni nu har sån minimal gräns mellan slida och anus?
Nej faktiskt inte.
Åh gissa om det var skönt att se att det finns fler, har känt mig som ett freak. Jag hade inte mkt till mellangård innan jag födde barn efteråt...typ en liten liten bit.....
Blev glad att se att det finns fler kortgårdare :)
Anonym (en till) skrev 2007-05-22 16:25:03 följande:
hur tätt emellan är anus o slidan på er som har det tätt? eller finns det inget mellanrum alls?
Anonym (loop) skrev 2007-05-22 17:29:16 följande:
men du har väl en mellangård iallafall ( eller vad heter det.. hmm? annars blir det nog väldigt jobbigt.. har du alltid haft det så, eller blivit efter barn?
Anonym (loop) skrev 2007-05-22 17:38:47 följande: