västervik och gunnebo!
några mammor som har lust att träffar som bor kring Gunnebo/västervik?
Jag är nyinflyttad till Gunnebo och skulle vara kul att träffa andra mammor eftersom jag ör ny här :)
några mammor som har lust att träffar som bor kring Gunnebo/västervik?
Jag är nyinflyttad till Gunnebo och skulle vara kul att träffa andra mammor eftersom jag ör ny här :)
hej hej! bor i västervik. hur länge har du bott i Gunnebo?
hej! Vad kul, jag flyttade hit för lite mer än en vecka sen, bodde i karlstad före det. =)
aha... där ser man. hur många barn (ålder) har du då? själv har jag en son på 10,5 månad. och jag själv är 23...
jag har en son på 3 månader. jag är nyfyllda 22 :)
Känner ingen i västevik förutom min morfaras bror, så skulle vara kul att träffas, ta en fika eller så med andra mammor. själv så är jag ensamstående
javisst det vore kul. varför flyttade du hit då? *nyfiken*
flyttade pga pappan till barnet, kunde inte bo kvar i samma stad som han, så känns otroligt skönt att ha flyttat till en ny stad, men samtidigt lite trist med tanke på att jaghade jobb och skola i karlstad.
ok, där ser man. nu ska jag gå å lägga mig, men det vore trevligt att träffas och ta en fika eller nåt. kanske kan ha sällskap till öppna förskolan också, om du inte redan har varit där. tycker själv att det är mycket roligare om man har någon att gå dit med...
ah jo det skulle va kul :)
öppna förskolan?
jag har itne hunnit kika runt vad som fins i västervik eller så. jag fick kontakt med bvc här i gunnebo förra veckan, vet so mitne riktigt vart jag tillhör eller så. skall ringa imorgon igen för min son är 3 månader då och han ska ju ha sina sprutor blandannat, men tror inte dom har föräldraträffar elelr så här . så det blir nog i västervik som jag ska på dett
Hej!
Jag är också nyinflyttad till Västervik och dessutom norrlänning Jag och min man (som är från Västervik) flyttade hit i april och vi har en son, Victor som nu har hunnit bli 14 månader.