Hur går det för er som äter modifast??
Jag började med modifast igår,men dricker det bara en gång om dagen??
Jag började med modifast igår,men dricker det bara en gång om dagen??
ohh....precis vad jag letade efter.Hur går det för dig..smakar det mycket äkligt..har jättesvårt för nutrilett...så tänkte prova modifast.Vilken smak har du provat???...
Deras choklad smak är absolut godast, den smakar chokladpudding.. mm mumma sedan har dom soppor oxå som är skitgoda..
Hej!
Jag har provat, och gillar vanilj, kaffe och choklad.
Funkar bra för mig.
Nästan aldrig hungrig.
Detta är 7 dagen för mig.
Är inne på 3:e dagen med det nu och smakar rätt ok. Har kaffe och vanilj + deras soppor
Nightvision - Jag väger mig varje dag, kan inte låta bli =) Och för mig är det jättebra att väga mig varje dag, för det har varit minus varje dag =) (jag är dock medveten om att man kan ha olika mycket vätska i kroppen som påverkar). Det sporrar att se minus varje morgon! =)
Sedan jag började för en vecka sedan har jag gått ner 5 kg (plus minus vätska lite grann).
Jag fick en beställning från modifast igår, och då hade det gått exakt 5 dagar sedan jag beställde - hoppas du får lika fort =)
Urs, hur många kilon det är som ska bort vill jag nog inte nämna för någon annan levande själ ;)
Kan leva ett "normalt och aktivt liv" med den vikt jag har/hade, men det handlar nog nu om att känna sig lite "fräschare".
Om du känner att du vill dela med dig: Hur många kilon ska du bli av med? (detta frågar jag eftersom jag är intresserad över hur länge olika personer kommer att äta modifast, alltså hur länge de tänkt "stå ut" ;).... )
Jag kan i alla fall säga att jag tänkt att köra så mkt modifast det går istället för riktig mat i kanske 2 månader.
Då vet jag att jag verkligen har gått ned det jag ska och inte kommer att gå upp en massa kilon bara för att jag kommer i vätskebalans igen.
Lycka till!
The Arrow - Jättebra!! Du är superduktig! Och självklart alla andra som oxå håller på och kämpar med viktminskning! Hoppas att det ska bli så för mig med! Behöver ha en kick från början för att komma igång.. Och den här gången ska jag lyckas! Har försökt att komma igång ett par gånger nu efter den senaste graviditeten, men inte lyckats... Och nu när jag sa till några att jag sak prova modifast så lät det mest som om dom tänkte att jag inte skulle fixa.. Men det ska jag! Med hjälp av lite stöd ifrån er andra som håller på! Jag ska gå ner runt 25 kilo ev lite mera.. så att det är ju en bit dit, vet inte hur länge det kommer att ta, men vi får stötta o peppa varandra.. skriver og inte ut start vikten men kan ju skriva ut viktminskningen varje vecka... Början är nog lättast när man går ner lite snabbare, pga "vätskeminskningen".. så vi får försöka att stå ut, skönt med någon mera som ska ner lite mera en några kilon i vikt! Vad kör du med för smaker? Någon favorit?
Jag tänker förresten oxå att köra en "ren kur"... så mycket det bara går! Undntag ev när vi har några gäster hemma vid grillning då tänkte jag nog äte fast bara kött o sallad inga kolhydrater till.. det är inte så ofta men det var iallafall så jag hade tänkt.. Kram o fortsatt lycka till!
Nightvision -
Jag själv kör med smakerna vanilj, choklad och kaffe, och gillar alla lika mycket.
Mina kilon är, tyvärr, enbart god-mat-kilon...
Även fast det gått bra hittills är det lite en kamp: Grannen grillar och det osar gott hitåt, jobbarkompisar som äter tårta osv. Kvällarna är nog värst när det gäller mathunger och godissug som andra har skrivit förut.
Lite "kul" ändå, dina bekanta som ungefär inte trodde att du skulle fixa det - det är så kul att "prove them wrong" =)
Ja, jag har ju mer än bara några kilon som ska bort, och jag kommer nog också bara skriva minskning =)
Har du någon favorit bland smakerna då?
Lycka till! =)
Jag körde endast modifast 3 veckor i sträck. Uppnådde de resultat jag ville ha och dessutom är de ju riktigt goda. Jag gillar hallon och kaffe bäst, men de andra är också supergoda. Nu äter jag bara modifast när jag jobbar natt. Supernöjd med produkten!!