• Pyssilullan

Fin, Babyvagn som är 4 hjulig och rejäl men lätt o smidig? Vilken?

Vi behöver HJÄLP i vagnträsket!

Väntar vårt andra barn och ska nu köpa ny vagn till nummer 2

Till vår dotter hade vi en Emmaljunga duo edge, men den var INTE jag nöjd med, den var så stor o tung.

Vill ha en smidig vagn men ändå med riktig BABYliggdel liksom...
    Gärna smal..

Vad kan ni tipsa om?
    Visa gärna bilder..

• Svar på tråden Fin, Babyvagn som är 4 hjulig och rejäl men lätt o smidig? Vilken?
  • eriXa

Teutonia Mistral?
    Fast den har ju inte liggdel...
    Fast vi hade den till sonen från nyfödd med mjuklift i. Funkade perrans!

• Pyssilullan

Crossway?
    den hittade jag inte på hemsidan, den heter inte City Cross då?

Ska kolla Mistralen oxå FLER tips önskas!

• Ther

Kolla på Bumblebee vagnarna, jag har en kombivagn och tycker den är betydligt bättre och smidigare än de vagnar jag tidigare haft. Finns på www.barnkojan.se

• Kickan 84

Bugaboo Cameleon är både smal, lätt och har riktig liggdel för baby. Har bilder i mitt galleri.

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • Nilam22

Rekommenderar Emmaljungas city cross. Den är lätt och fälla ihop, kan ha både mjuklift eller hårdlift i den. Används sen som sittvagn med fullt liggläge. Det är den minsta av emmaljungas vagnar (hopfälld). Är helnöjd med den....

• Senap

Bugaboo Cameleon - en riktig duobarnvagn som är lätt och smidig!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Kulann01

Brio happy- vi har liggdel och sittdel. Lätt att fälla- tar inte stor plats, bra varukorg, sonen älskar vagnen. Bara positivt att säga om den!

• Nilam 84

Till emmaljungas city cross kan man ha city korgen oxå, alltså en "riktig" liggdel om man inte vill ha lift.

Lillis plutt kom ut 10 maj
  • Alicia1

Jag har haft emmaljunga och tyckte den var stor och klumpig,Nu har jag Brio Nova classic och jag är väldigt nöjd.men nu e min tjej rätt stor ska köpa mindre.

• mams2004

Emmaljunga cerox 360 !!!!! Jag ÄLSKAR min vagn.Lätt smidig med sina svängbara hjul å vändbart styre!!

• Smoffe

BRIO HAPPY... herregud vad jag längtar efter att få hem vår vagn... (och vår bebis så klart ) den är liten, smidig och super lätt på alla sätt och vis... är liten i bilen, lätt att fälla ihop och perfekt med ALLT!

oh jag barta längtar tills i september när vagnen kommer hem på riktigt =)

• bakabakalitenkaka

Emmljunga City Cross
    Väger bara 11kilo, men ändå stadig. Den ska vi beställa nu

Annars har Kronan en bra vagn också, väger också bara 11 kilo och är stadig den med.

Bf 2007-12-07
  • nina1977

Citycross från emmaljunga, sittdelen kan bytas till citykorg eller så har man en lift. Prisvärd och stabil vagn!

• memlis

Kan varmt rekommendera Emmaljunga City Cross. Vi är kanonnöjda med den

Världens stoltaste mamma till prinsessan Ebba född 070226
Svar på tråden Fin, Babyvagn som är 4 hjulig och rejäl men lätt o smidig? Vilken?