tappat gnistan, nån som varit i samma situation?
Min sambo har varit jätte grinig och sur ett tag och vi har väl båda gått och varit små irriterade på varandra. Vi har fått vårt första barn och han är nu 6 mån. Sexet har inte riktigt kommit igång, mest för jag inte velat. Har haft ont när vi försökt.
Nu säger min sambo att det känns som vi bara är vänner och att vi tappat gnistan.
Blir det inte lätt så här när man har barn? Får man inte räkna med det? Inombords mig blir jag arg för det känns som om han ger upp för snabbt. Sonen är ju fortfarande liten.
Vi har absolut inte bestämt att vi ska dela på oss men tanken kopmmer ju smygande och jag mår illa hela tiden. Ensamstående mamma var ju inte riktigt vad jag tänkt mig.
Jag mår bara så dåligt! Vår son var prematur så det har tagit en del på krafterna och han har varit väldigt mycket bebis väldigt länge. Nu börjar man få respons tillbaka och allt känns lättare och då kommer det här i stället...
Är det någon förälder som känner igen sig? Nån som har tips vad man ska göra för att hitta tillbaka till varandra? (ha sex givetvis det förstår jag)