• underverket 06

Blev så rädd, en fågel flög rakt på mig.

Var med om en obehaglig händelse. Var ute och gick. Helt plötsligt, dök en fågel mot mig. En fågel, tror det var en svala,hann inte rikigt se, flög rakt mot mot ansikte och snuddade vid det. Var riktigt obehagligt.

Har aldrig hört att fåglar flyger på människor, men tydligen kan det hända. Jag som har fobier mot djur och sjukdomar i allmänhet tyckte det var jätteobehagligt och blev riktigt rädd.
    Tänk om den hade någon sjukdom o.s.v, sådana tankar ploppade upp.

• Svar på tråden Blev så rädd, en fågel flög rakt på mig.
  • Kristin24

om de har ungar i närheten så kan de dyka på en ja...jätte obehagligt

Fiskmåsar är värst...

Go och glad Kexchoklad
  • Bluescreen

och svanar... de är dessutom ruskigt stora.

• Eisa

hahahaha! lite kul tycker jag att det här var

• Eisa

Jag skulle vilja se en människa bli knockad av en svan

Bluescreen skrev 2007-05-23 17:14:36 följande:
    och svanar... de är dessutom ruskigt stora.
  • Filifjonkan1

Gåsar och svanar har jag hört kan attackera människor och fiskmåsar men aldrig småfåglar...konstigt OCH läskigt!

• 4 Före 30

Jag blev attackerad av fiskmåsar en gång, de flög på mig o försökte skita på mig.... en bit bort stod tre riktiga snickarbabes och garvade, jag skämdes så jag höll på o dö för jag sprang runt som en galning....såg nog rätt kul ut iofs...sen började de gå åt samma håll som mig o då dök måsarna på dem också..då var det min tur att skratta hehe

Men visst är det hemskt...tänker på hitchkock´s fåglarna varje gång jag hör nåt liknande...

• Giz the wiz

det kanske var roger......

• krypet2007

Då skulle ni varit med när en ekorre hoppade in vår lght igår. Precis kommit ut fr duschen när jag gjorde den fasansfulla upptäckten. Tänkte först hoppa ut i trapphuset men mindre bra då handduken var mot ekorrhållet. Slutade med att jag bara skrek åt hnm/henne som först landade i min korg med rena kläder varpå han välte delar av mina böcker, glasskål mm i flykten. Vågar inte vädra först mannen inst. myggnät el likn

• Annastar
    krypet2007 skrev 2007-05-23 17:32:46 följande:
    Då skulle ni varit med när en ekorre hoppade in vår lght igår. Precis kommit ut fr duschen när jag gjorde den fasansfulla upptäckten. Tänkte först hoppa ut i trapphuset men mindre bra då handduken var mot ekorrhållet. Slutade med att jag bara skrek åt hnm/henne som först landade i min korg med rena kläder varpå han välte delar av mina böcker, glasskål mm i flykten. Vågar inte vädra först mannen inst. myggnät el likn
    HAHA
    ♥Tindra 060925♥
  • LillaAnnan

Nä fy vad ni varit med om! Tyckte det var otäckt så det räckte när en såndär ful fjäril (nattfjäril?) flög innanför tröjan och fastnade i bh:n när jag var ute och cyklade! :)

• HeAVeN

Skulle inte förvåna mig ett dugg om det var Fågeln Roger
    Han kan ju vara lite sne minst sagt *hehe*

Humbela humbela bumbela mumbela skrev 2007-05-23 17:28:30 följande:
    det kanske var roger...... www.youtube.com/watch
    (¯`?¸·´¯) MÊ (¯`·¸?´¯)
  • Joona

Min mamma har snuddats av både en hare och en fladdermus, jag var med båda gångerna och vi blev skräckslagna och asgarvade samtidigt. Vi garvar åt det än idag. Haren hoppar ur en buske mot mamma och tvärvände 90grader mitt i luften i hoppet helt omöjligt. Fladdermusen drog som ett streck i huvudet på henne i skogen, va hon skrek hahaha

Just de på Mallorca blev jag o 2 vänner jagade av 3 fladdermöss som gick till attack, det är inget skämt, de flög mot våra huvuden upprepade gånger tills vi sprang därifrån. Den gången skrattade vi inte hehe

Till saken, det är asäckligt att få vilda djur på sig! Förstår ditt obehag TS

Svar på tråden Blev så rädd, en fågel flög rakt på mig.