• I Love You Three

Tips på hur jag kan bli vacker..

Känner mig totalt sliten sen jag blev gravid.. Lägger in 2 länka till bilder åpå hur jag såg ut innan graviditeten o hur jag ser ut efter. Behöver tips på hur jag kan bli vacker igen.

Tex smink, kläder, hårfärg, frisyr, vad ni tror skulle göra mig till en vacker dam igen:P Vill försök göra mig fin för gubben efter att han sett mig hasa runt i mjukisar o rufsigt hår i 7 månader

Snälla hjälp mig!

Gammla Jag Innan Gravidteten (Originalbilden ser typ likadan ut, hittar den inte bara, det som e ändrat e färgen i bilden + mer ljus)

www.viplistan.com/vip_show_profilbild.asp

Nya Jag (Efter Graviditeten)

livetsborjan.blogg.se/images/img_0013_1179939030.jpg

• Svar på tråden Tips på hur jag kan bli vacker..
  • sakoline

Du är ju strålande vacker som du är. Den första bilden verkade du ju uppsminkad på och solbränd/insmord med nån guldbrun sak

• mysrester

Du är sötare i ansiktet i "efter graviditeten" bilden. Hyn ser fin ut, fina drag. Tycker du är för sminkad och "tillgjord" i den äldre bilden, men snygg kropp där! Hur är kroppen nu?

• I Love You Three

Sakoline: Det är färgen som e omgjorg i data:P
    Sminkad var ja iofs:) Men tycker inte ja blir lika fin nu efter, eller känner mig iaf inte som det:P MEN du kanske har rätt

• I Love You Three

Mysrester: Tack:) Va snäll du är Kroppen ser likadan ut nu:) Är tom lite smalare om magen, inte lika stor "kula" allrså den lilla bulan lägst ner, visst den är lite skrynkligare nu men ja gillar min skrynkel mage:D

• mysrester

Jag tycker iallafall du är vacker/vackrare i ansiktet nu. Mer naturlig, det är fint. Tro mig. Detta kommer från FL's ärligaste medlem.

• Nisses lada brinner

Du är jättesnygg på bägge bilderna!

• Tjoflöjt

Jag tycker också du är mycket finare nu. Innan var det för mycket silikonbimbo (ursäkta) för min smak.

• Angiie

Jag tycker du är skitsöt på båda bilderna, förresten, du heter angelica va ? känner igen dig :D

Micke+Angelica+Thomas+Chucky+Tyson = Ohana!
  • mysrester

Då ska du vara riktigt nöjd, tror många avundas din kropp!

Svar på tråden Tips på hur jag kan bli vacker..