• Anonym (busig ;))

Behöver tips på sexöverraskningsmoment...

Jag behöver lite hjälp från alla påhittiga tjejer här inne
    Jag har i ett svagt ögonblick lovat att överraska min pojkvän med något riktigt läckert/härligt och han blev eld och lågor, problemet är att jag inte vet vad jag ska göra...
    Nu har han världens förväntningar, hahahaha.. och jag har slut på idéer

Så alla goa tjejer, vad har ni för mysigt/härligt/erotiskt tips på vad jag kan göra för att överraska honom och göra honom mer än nöjd. Min tanke for lite till kanske några smaksatta massageoljor, eller kanske någon härlig "leksak" som vi kan njuta av tillsammans.
    Vi har ett riktigt bra sexliv annars och experimenterar mycket men nu behövs något lite överraskande.

Så snälla ge mig tips, I really need them!!

• Svar på tråden Behöver tips på sexöverraskningsmoment...
  • snyggare än dej iaf

Ingen som vill hjälpa oss? Hjälper till att puffa på!

• snyggare än dej iaf

Kort kjol! Det funkar alltid hmm... Nä, jag suger på sånt här.

• Anonym (Rabbit)

Min kille överraskade mig med en rabbit. Jag har alltid velat prova en men aldrig berättat det för honom. Jag trodde att den bara skulle vara kul för mig men den piggar upp vårt sexliv tillsammans rejält. Han hetsar upp mig med den och jag kan använda den själv medans jag suger av honom eller så använder jag den medsans han ser på. Sen smeker jag mig med den medans han "tar" mig bakifrån. Hmmm varför är det så svårt att formulera sig i detta ämne utan att låta som en porrfilm?

Rabbiten som han köpte har inga sladdar och fungerar även i duschen (finns olika modeller men denna vattentäta rekommenderade de till honom).
    Sen är rabbiten mycket bra när jag är ensam hemma också...

Jag har i min tur köpt en porrfilm till honom som jag överraskade med och slog på när vi satt tillsammans. Inget man tittar på dagligen men kan vara lite kul ibland som "start".

Men vill gärna ha mera tips!

• Anonym (Rabbit)

Han har även köpt en sexig body till mig som gör att jag ser ut som tomtemor. Jag tyckte den var för tight och för kort och kände mig som en korv i den men ack vad den fungerade!
    Så det kan nog också vara kul om du köper nåt riktigt sexigt och kanske lite "på gränsen" och möter honom i dörren med den (kolla bara att det är han som kommer...).

• barbie 77

Finns hur mycket svar som helst på din fråga om du använder sökfunktionen. Men jag kan ge dig tre tips här:

1 Laga en god middag och kläd dig i något sexigt och möt honom vid dörren när han kommer hem. Efter lite förförelse i hallen, följt av den goda middagen med ett glas vin, sätt på honom en ögonbindel och mata honom retfullt efterrätten varvat med kel och kyssar.

2 Placera en stol mitt i ett rum där du sätter honom. Sätt på en cd och klä förföriskt av dig någon sexig utstyrsel framför honom och smek dig själv över kroppen men låt inte honom ta på dig. Blir han för ivrig - bind hans händer bakom ryggstödet! Efter att du kåtat upp honom rejält kan du dra av honom byxorna och ge honom en retsam avsugning som du avbyter innan han kommer, låt honom varva ned, och börja om på nytt. Han kommer bli galet kåt. Avsluta med att rida honom där han sitter.

3 När han kommer hem, mör upp i hallen iklädd nyinköpta underkläder, stövlar eller höga sandaletter samt en av hans vita skjortor uppknäppt så man ser underkläderna och en av hans slipsar löst knuten. Dra in honom i sovrummet, slit av honom kläderna och "fäll omkull honom" i sängen. Ta av dig sexigt framför honom. Börja med den lösa slipsen som du kan använda att binda hans händer till sängen med. Fortsätt med övriga kläder och du kan nog resten...

Hoppas något av tipsen faller dig och din kille i smaken.

• Anonym

Jag och min pojkvän har mycket lättare för att skriva till varandra än att prata med varandra *tyvärr*

Sista halvåret har vi varit vecko-särbo, då jag jobbar på annan ort...

En dag fick jag ett mail från min pojkvän. Han frågade om jag var intresserad av att köpa någonting kul till oss... Han har en polare som har en nätshop som säljer allt möjligt, bl.a. sexleksaker... www.d7.se

Vi satt och pratade via MSN, och tittade på sajjten på var sitt håll och satt och skrev till varandra om olika saker vi hittade... Var faktiskt upphetsande bara det, att sitta och kolla och skriva till varandra...

Men iaf, där hittade vi faktiskt lite roliga grejjer... Bl.a. en vibrator (dock med sladd) men fördelen med sladd är att killen även kan reglera hastigheten!

På den sidan finns t.ex. "Mr. Rabbit"
    Vi gjorde en lite mjukstart och köpte bl.a. "Pleasure Action", vilket jag är nöjd med! Är även lite nyfiken på Mr. Rabbit..

Blev rekommenderad gele-dildos framför metall eller vad det nu är...

Andra tips är bl.a. att binda den andra i t.ex. sängen eller nått... Vi brukar ta nått mjukt typ skärpet till morronrocken eller dyl. Ögonbindel fungerar också! Partnern får inte röra, bara bli rörd vid... Det brukar göra min kille galen iaf!

Lycka till!

• Anonym (Rabbit)

Hon på affären där min kille köpte rabbiten sa att en rolig sak är vibratorkulor. Att tjejen sätter in en kula i slidan som vibrerar och styrs med fjärrkontroll. Sen får killen fjärrkontrollen och får styra takten medans tjejen blir helt tokig av upphetsning. Har dock inte provat själv.

En annan sak som jag skulle vilja prova är kulor som man sätter in i slidan och så dunkar de mot ollonet när killen kommer in i tjejen. En del säger att det är jätteupphetsande för killen, och andra säger att det gör ont. Nån som provat?

• Anonym (star)

Spela ett sexigt spel. Kanske inte någon storslagen överraskning men om du gör något av tidigare tips kan ni när ni hamnar i sängen följa upp med ett av följande:

1) Skattjakt
    Tjejen sätter en ögonbindel på killen. Därefter "gömmer" hon lite olika smaker på sin nakna kropp som killen får leta efter enbart med sitt lukt och smaksinne. Hett!

#2) Sju minuter
    Detta spel har fyra "quarters" på sju ninuter vardera. Ställ ett ur på sju minuters nedräkning.

First quarter - En person lägger sig på sängen och får en bindel för ögonen, och timern startas. Personen som ligger ned säger en kroppsdel och den andre ger så mycket sensuell och upphetsande beröring den kann. När personen som ger beröring känner sig färdig säger den "nästa" och den mottagande personen väljer en ny kroppsdel. Fortsätt tills tiden är ute.

Second quarter - ombytta roller.

Third quarter - Den ena personen är bunden till sängen och den andre personen får göra "vad de vill". Kan kompletteras med ögonbindel.

Forth quarter - ombytta roller igen.

Endast en regel till i detta spel - Inget samlag innan de fyra "quarters" är över.

• barbie 77

ingen mer som har något tips?

• Anonym (busig ;))

Ååh, vilka tips!
    Tackar och bockar!
    Det är nog i helgen det händer, har inte bestämt mig vad det blir ännu.
    Han har varit bortrest så jag har lovat honom något härligt när han kommer hem...

Nu ska jag läsa igenom igen alla tipsen och se vad det kan bli.
    Tipsa gärna på mera om ni har något kul!

• barbie 77

hur gick det med överraskningen?

• Anonym

Jag kanske e lite väl snuskig nu.. men en lek som jag länge velat prova (som rollspel) är prostituerad och polis. Man bestämmer en plats där man vet inga andra bilar åker, uppklädd i fnaskiga kläder, sen kommer killen som polis i sin bil och plockar upp en. han är hård och talar om att det är olagligt att fnaska. man får åka med till "stationen", blir fastbojad och då börjar äventyret Haha!! Kanske en del tycker det e avsmakligt, men jag tycker det e häftigt Inte särskilt romantiskt, mer brutalt..

• Grace83

testade med mannen härom dagen...
    Tog några chokladbitar och gav honom.
    Satte på mig en ögonbindel och bad honom lägga chokladbitarna på ställen han ville bli kysst på.
    Han fick sen sätta på sig ögonbindel han också.
    Sedan gick jag trevande fram med min mun och tunga och letade choklad på hans kropp...
    Mycket uppskattat. Bytte sedan roller. Underbart att inte veta vart han ska kyssa/slicka dig härnäst. otroligt upphetsande.

Svar på tråden Behöver tips på sexöverraskningsmoment...