• Anonym (Besviken)

Dumpad efter sex. Inte så konstig, man är ju fet och ful.

Var hos en kompis på fest. Alla där var par, förrutom jag. Jag kände mig så ensam. Jag gick hem och grät. Jag började leta killar på nätet, och det var väl enstaka som blev intrsserad av mig. Men när man började snacka, så var dem hur trevliga som helst. Och efter ett par gång så blev det en träff, när vi hade haft sex så slutade killen höra av sig. Han sa, du har fått som du velat.
    Jag chattade fler gånger, Och pratade med en härlig kille och blev lite så där pga det som hände sist. Men när vi träffats ett par gånger så hade vi sex, sedan hörde han aldrig av sig igen. Jag är inte ute efter sex, jag är ute efter att hålla någon i hande eller nåt liknande. Vara lika kär som mina kompisar. Just nu känner jag mig ensam, när man ringer till kompisar så ska dem vara med sina respektive. Ingen vill ha mig, för jag är fet och ful. Jag skäms över mig själv, och jag har försökt bantat, men går ej. Jag kommer väl få leva ensam till jag är grå och vit. blääää

• Svar på tråden Dumpad efter sex. Inte så konstig, man är ju fet och ful.
  • Nevada

Släpp inte till så fort nästa gång då så kanske det går bättre?

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren !
  • Mallory

Låter inget vidare du,  jag är inget stort fan av nätdejting o sånt , kan du inte försöka irl istället? KRAM

]Älskar mina pojkar [
  • Anonym (Besviken)

Ingen vill ha mig irl. När man är ute tittar alla snett på en för man är så fet. Mina kompisar dansar och har kul och jag sitter som en pösmunk och tittar.
    Jag har ej sex med någon första mötet. Men det kvittar, ingen vill bli sedd med mig. Då skäms dem.

• Nevada

Äh vafan det är säkert bara som du känner. Drar inte dina polare med dig ut på dansgolvet då ? Det är ju inte speciellt schysst så änna..

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren !
  • Anonym (h)

Du kan inte ersätta längtan efter kärlek med sex.
    Jag har försökt många gånger.

Hade längtan efter kärlek.
    Knullade runt.
    Nu har jag längtan efter kärlek och en könssjukdom.

Är du medlem på dejtingsidor?
    Seriösa såna alltså?
    Inte typ knullkontakt.

• Anonym (Besviken)

japp diverse dejting sidor.

• Anonym (h)

Det finns ju singelfester annars?
    Det gillar jag bättre, då får man träffa folk irl direkt.

• Lola Jämtland

Snälla du....sträck på dig o le!
    Jag lovar att det är så människor som faller för en depp-gök.

Du är värd att älskas oavsett dina kilon! Så lägg av med snacket om att "jag måste banta, då blir allt bra".

//Jag har allt...o ändå saknas något......
  • Lola Jämtland

så = få

//Jag har allt...o ändå saknas något......
  • Mallory

Men det behöver ju inte vara så, försök med inställningen från början att du SKA ha kul, o sen tycker ja att du ska skita i vem som kollar o hur du ser ut mm. (Då man är mest tilldragande)

Om du vill fortsätta med nätdejting o sånt så gör stenhårt klart för grabbarna att du inte är ute efter bara sex. O kanske vänta ännu längre innan du har det ? Tills det är med någon som du verkligen litar på?

]Älskar mina pojkar [
Svar på tråden Dumpad efter sex. Inte så konstig, man är ju fet och ful.