• Emmy06

Var köper jag stödstrumpor??

Jag har fått åderbrock och undrar var jag köper stödstrumpor som ser naturliga ut. Apoteket har tydligen bara knästrumpor och jag har mest åderbrock på låren. Jag har hittat en del hemsidor som säljer både strumpbyxor och stay-ups, men jag vill ju titta på dem innan jag beställer.
    Någon som kan rekommendera bra/snygga stödstrumpor?

Hoppas någon kan hjälpa mig!?

• Svar på tråden Var köper jag stödstrumpor??
  • malinmm

I de lite "finare" underklädesaffärerna har ja sett att de har

• malinmm

• malinmm

• KattenEnzo

Lindex har bra! De jag har är visserligen knästrumpor men det fanns även som tunnstrumpbyxor.

Twilfit ska också ha men jag har inte kollat där.

Lycka till!

• Emmy06

Tack för svar! Ska ut och kolla i morgon!

• Jiiipppiii

Jag tycker Apotekets stödstrumpor är mycket bättre än andras, har ett par från Twilfit ooch de sitter inte alls lika hårt och känns inte lika skönt. De är lite dyrare på apoteket men det känns värt det...

• Emmy06

Jiiipppiii: men när jag frågar på Apoteket så säger de att de enbart har knästödstrumpor. Inga vanliga strumpbyxor!?!

• Mymlan74

Det finns en sida på nätet som heter Pahne textil (eller nåt i den stilen). De har stödstrumpor i alla möjliga färger och varianter, även strumpbyxor.

• Zarita79

Kolla hälsokostaffärerna

Lycka till!!

• Alle

Det ska finnas regnbågsfärgade och enfärgade lite roligare på bland annat Designtorget. Ska leta reda på länken.

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Emmy06

Tack för alla råd! Har köpt ett par på Twilfit och ett par på Socks, men de var inget bra. Apoteket har bara knästrumpor och hålsobutikerna jag varit i har inte haft några. Ska kolla på nätet idag och se om jag kan beställa istället.

• Mercedes211

min bm skrev en revision som jag fick ta till ortopeden och där fick jag ett par... fick välja mellan sockar, vadlånga eller stay-ups... de är jättebra..

• Emmy06

Mercerdes: oj vad generöst!! Det gör inte min bm

Svar på tråden Var köper jag stödstrumpor??