• Myris83

Sjukt trött....v.39, är det ett tecken?

Är i v.39 och igår och idag har jag varit så himla trött, känns som om jag skulle kunna sova dygnet runt. Så har det ju inte varit innan, då har det snarare varit tvärtom. Har mycket sammandragningar och är öppen för ett finger, var hos barnmorskan i tisdags. Skulle vara kul och höra vad ni andra hade för symtom när förlossningen närmade sig. Jag väntar mitt första barn.

• Svar på tråden Sjukt trött....v.39, är det ett tecken?
  • Julutzi

samma dag som förlossningen kom igång var jag supertrött och hade diareé....

• solsken

Två dagar innan min första kille kom så var jag så trött att jag inte kom ur sängen. Vet inte om det berodde på att det var på g och kroppen vilade upp sig eller att jag rört mycket på mig dagarna innan.

• Myris83

Åh..kan ju hoppas i allafall, kanske kommer igång inatt...

• Kikksan

Jag är i v.39 och jättetrött! Sov precis 2 1/2 h. Skulle kunna sova längre men ska iväg strax och hämta dottern på dagis. Ä hiskeligt trött!

• lillaälgfrun

BF imorron och jag känner det samma.. skulle bara kunna lägga mej ner på golvet och sova. INte så lätt när man har en 2 åring som INTE vill lägga sej ner på golvet och sova.
    Hade oredentligt med värkar i fm och trodde verkligen att det va på G men det har gett med sej så tji fick jag...

• Myris83

Sitter här med sammandragningar som vanligt...blir galen snart. Kan nästan inte gå ut med hunden längre för då får jag ännu mer. Hur länge kan det vara såhär innan det sätter igång ordentligt?

• adrenalin

jag önsker jag kunde svara på hur länge du behöver ha sd.. har börjat ha det nu jämt och ständigt och jag är i v38, så jag har ju några veckor kvar till BF! känns sådär kul.. men men, det är ju inte för så länge !

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Långben

Har BF den 27 Maj... har varit som i koma de senaste dygnen, jag är såååååå trött! Tror att det kom lite slempropp igår och lite idag också. Hoppas man piggnar till under förlossningen för i den här koman lär man inte göra någon nytta...

• adrenalin
    Långben skrev 2007-05-24 17:58:51 följande:
    Har BF den 27 Maj... har varit som i koma de senaste dygnen, jag är såååååå trött! Tror att det kom lite slempropp igår och lite idag också. Hoppas man piggnar till under förlossningen för i den här koman lär man inte göra någon nytta...
    du kommer definitivt piggna till! se till att ät bra också om du kan!
  • vill bli mamma meddetsamma

precis tråden för mig! jag är i v 39 och är så trätt igår och idag! sover ca 9 timmar per natt och en timme på eftermiddagen. Har nyss vaknat efter min sömn!!

Har haft rätt så mycket värk i dag längst ner i magen. Tänk om...!

• In my heart

Hej hej..jag är oxå i vecka 39...och idag har jag varit sååå trött..sovit i flera omgångar...ZZZZzzzz.....orkar knappt upp ur sängen!! Tar mig inte för så mkt mer än att sitta här nu framför datorn....inte likt mig kan jag säga. Kroppen behöver väl vila nu kan jag tro...bara att sova på tjejer och hoppas att vi snart får våra bebisar:) Lycka till!

• Tindrana

Jag är också i vecka 39 och håller på att bli tokig på all väntan!! Min doktor har för 4 veckor sedan sagt att det hela kan sätta igång när som helst.. osv.. men här sitter jag ännu o bara väntar :-P
    Har varit förkyld nu i 3 dagar, men nu börjar jag bli piggare, har varit riktigt pigg idag men fortfarande snorig. Jag har hört att vissa brukar bli pigga före en förlossning startar.. vem vet? det återstå att se
    Lycka till alla blivande mammor!!!

• adrenalin

vissa blir trötta, andra blir pigga, å en del är precis som vanligt. svårt att veta vilken kategori man tillhör

• erica alm

I morse vaknade jag av att ja var hemskt illamående. Började komma spysmak i munnen så ja fick gå å kräkas en hel del. Har hört att förlossningen kan så? Behöver ju inte vara så man bara längtar väl Jättetrött e ja oxå! Men är bara i v37, men vem vet.:-0

jag har verkligen som mensvärk nu på kvällen, det gör rätt så ont. Tänk om det startar i natt... Inbillar mig att det kommer ske viken dag som helst. Magen har sjunkit väldigt bara under dagen, jag trodde den var färdigsjunken ju! Har rört mig mycket idag samt haft sex..

• RundBallong

uch jag känner presis som du!
    Veckan innan hade jag överskotts energi att jag knappt kunde somna men sen bara stendog jag på kudden.
    Ligger i flera timmar och sover.
    Har ingen alls energi.
    Undrar lika mycket som du vad det beror på.
    Hoppas vi inte är lika trötta efter

det var nóg ett tecken för jag ligger i soffan o har 10 min mellan värkarna. ajsominihelvete. vattnet har inte gått men har teckningsblödning och jävligt ont var 10 minut. får nog ligga här nån timme till. har haft ont sen ca 22-23 igårkväll.

Svar på tråden Sjukt trött....v.39, är det ett tecken?