• flisan75

Provrörsbefruktning

Hej! Jag har nyligen gjort en misslyckad provrörsbefruktning. Tyvärr!! Finns det någon i samma situation som jag??

• Svar på tråden Provrörsbefruktning
  • Kyoko

Ja du kommer nog upptäcka att vi är många dessvärre. Själv kom jag inte ens till ÄP eftersom jag fick avbryta efter en veckas sprutande av monofolikel. Nu har jag börjat spraya igen men besvikelsen var mycket stor förra försökets avbrytande.

Skall du försöka igen snart eller är det för tidigt att tänka på?

• flisan75

Ja jag ska försöka snart igen. Har bara en lite vilopaus mellan gångerna!

• flisan75

Det märkliga är bara att jag tror att jag hade ägglossning förra veckan, har aldrig haft det innan! Kan det bli så att man får det efter allt man injicerat sig??

• Micki

Jag har gjort 3 misslyckade (nr 1 sliutade i MF,de tre andra har inte lett till något ET pga dålig celldelning). Vi är tyvärr många som upplevt detta men jag hoppas fortfarande på att det ska gå någon gång. Ska snart göra vårt fjärde försök,kanske denna gången??
    Önskar dig lycka till!

• Kyoko

Om du känner dig ensam kan du gärna komma in i vårt "hönshus" där har vi alla misslyckats minst en gång så då känner du dig definitivt inte ensam. Dessutom är vi lite olika i våra processer och hjälper, stödjer och tjattrar med varandra!
    www.familjeliv.se/Forum-7-134/m20879034.html

Svar på tråden Provrörsbefruktning