• Anonym

Han vill att jag ska komma!

Har träffat en ny man som är väl alla kvinnors dröm... en man som ber om att få veta vad han ska göra för att få mig att komma. Har hittills alltid kunnat skylla på något för att inte behöva berätta för honom, men nu känns det som att jag verkligen vill få en orgasm med honom. Saken är bara den att jag inte kan komma med enbart vaginal stimulering, utan behöver ha någon typ av stimulering av klitoris. Kan ha hur skönt som helst under ett vanligt samlag, men skulle behöva lite massage av klitoris för att komma.

Saken är den att jag är dock alldeles för blyg för att säga det till honom. Och inte kan jag heller be honom att slicka mig, vilket absolut skulle ge mig en orgasm snabbt. Vad ska jag göra? Vill ju inte dö av skam när jag berättar för honom vad jag vill.

• Svar på tråden Han vill att jag ska komma!
  • TyraPaloma

Klart du ska säga hur du vill ha det!!

Lycka till!

• Chanel

Tycker oxå helt klart att du ska ta mod till dig och säga hur du vill ha det! Han vill ju veta så du hjälper ju er båda! Värre hade det varit om han inte alls var intresserad av din njutning, så ta vara på det och berätta!

Lycka till

• Anonym

Se till att massera klitoris själv under samlaget.. så förstår han nog till slut.
    Jag måste också få stimulans på klitoris för att få orgasm och har alltid gjort det
    själv först innan killen fattat vinken..

Lycka till!

• Anonym

Skaffa rött papper och klipp papperhjärtan. På varje hjärta skriver du en sak som du vill ha. Tex att blir slickad, smekt på klitoris, etc. Sedan slår du in dem i ett paket och ger honom.

Romantiskt samtidigt som ditt budskap går fram utan att du behöver tala om det. Du behöver ju inte ens vara närvarande när han hittar presenten om du är väldigt blyg

• Anonym

Det är väl bara att säga som man vill ha det eller vara utan, han är inte tankeläsare.

• Anonym (me2)

jag förstår dig precis, jag hade inte heller vågat säga nått och definitivt inte börjat massera mig själv. Men du kan ju redan innan ni har sex, tex när ni pratar om det säga att du har jätte svårt att komma enbart av vanligt samlag att du behöver lite hjälp. Då borde han fatta och du behöver inte biokstavera ut det! Lycka till
    kram

• Dollars matte

Ta ett djupt andetag och VÅGA!! Det är bara jobbigt första gången, när du ser hans reaktioner kommer det att bli mycket lättare i framtiden. Jag kan lova dig att sexet kommer bli 10000 ggr bättre om du bara vågar släppa hämningarna lite! Och det låter som att han är helt rätt person att våga tillsammans med.
    Lycka till!

När livet inte tar de vägar man har tänkt sig får man helt enkelt rita om kartan.
  • Anonym

Tack alla snälla för tips. Det gäller väl bara för mig att våga säga det rakt ut. Eller så kanske jag får visa vägen. Är ju inte blyg i sängen när det kommer till one-nighters, men just när man råkar hamna där med en man som är väldigt speciell och intressant, då fryser jag. Jag får väl ta mod till mig och säga vad jag vill. Känner hur det pirrar nervöst i magen redan.

• Anonym

Du TS ....

Min erfarenhet, 37 år gammal, är att ALLA män älskar när man talar om hur man vill ha det i sängen. Kom över din rädsla, jag gjorde det, därmed kan du det också. Han kommer att bli supertänd på dig när du viskar i hans öra vad du vill att han ska göra med dig

• Grabbo

Ingen kille misstycker att du visar vad du vill ha tungan, fingret eller vad som helst.

Det är pinigt och snacka om det men när båda ligger nakna i sängen är det ju pirrigt iaf. Man behöver inte ens säga nåt. Kolla han i ögonen o för hans hand dit du vill.

Om han inte går igång på det... då kan du skicka ett PM så ska jag sätta in 10000kr på ditt bankkonto!

• TessaLisa

Läste en gång i nån sex och relationsspalt att man alltid kan söka fram en erotisk novell som beskriver det man verkligen tänder på och sedan ge den till sin partner med orden "det här är vad jag tänder på och drömmer om, men inte vågar säga högt" .

Själv tror jag nog på att helt enkelt försöka släppa hämningarna och prata så öppet man kan. Är det jobbigt att bli generad inför den andra så prata om det med lampan släkt.

Drink Coffee. Do Stupid Things Faster With More Energy
  • Anonym

vad är det för karlar som inte vet att yterst få kvinnor kan bomma bara av vaginal stimulans... Det krävs nästan alltid att klitoris också blir stimulerad.

• Anonym

Grabbo

Ingen risk att du behöver betala skulle jag tro.

• Anonym (bra man!)

jag förstår dig precis!!!  men om din kille är så mån om att du ska ha det bra, så borde han ju veta lite vad tjejer brukar uppskatta. förmodligen vet han i så fall också att tjejer överlag inte kommer av vaginal stimulans.
    såvida ni inte är väldigt unga och oerfarna då, men han har ju säkert vart med andra tjejer så han borde väl ha sina aningar.

alla är vi ju olika men tjejer är ju ändå uppbyggda på samma sätt. min man är grym i sängen och jag e lite feg för att säga vad jag tycker också precis som du! men han har letat sig fram och lärt sig genom att läsa av mitt kropps språk som jag är väldigt tydlig med.

får själv endast orgasm av oralsex. så när den dagen min kille gick ner på mig, stoppade jag honom inte
    då upptäckte han själv hur mycket jag gillade det, och sen den dagen får jag alltid orgasm varje gång vi har sex just genom oralsexet!!!

Svar på tråden Han vill att jag ska komma!