• Lillstrumpa81

gula flytningar -någon som vet? Hjälp..

Tycker att jag har ljus-gula tjocka flytningar (till och från..)
    Vet inte om de luktar "jätte-illa". Flytningar luktar väl alltid litegrann?
    Bör jag kolla upp dem iom att de är gula eller vad tror ni?
    Tacksam för svar=)

• Svar på tråden gula flytningar -någon som vet? Hjälp..
  • Alvi

Jag har haft massa lustiga flytningar sen jag blev gravid.

Vissa har varit tjocka vita, tjocka gula, ÄL-aktiga genomskinliga, ÄL-aktiga gula, vita, men de har aldrig luktat så jag har tänkt på det.

Det sägs ju att gult kanske inte är så bra, men jag tror att det bara står bra till "down under" på mig... Men kolla upp om du är orolig!

• Dianthus

Jag hade lite gula flytningar i början, men det har försvunnit nu. Har hört fler som haft det, så det är nog normalt. Men om du får klåda eller sveda, eller om det börjar lukta märkbart kanske du ska kolla upp det.

• Linsan24

Jag har haft gula flytningar hela tiden oxå, är i v.9 nu och ska på VUL på torsdag men jag tror att allt står rätt till...

• Kvarkan

Jag har haft allt från ljusgult till ljusbrunt från v 6 och har det fortfarande (v 11). Gjorde vul förra veckan och den lille mådde hur bra som helst - så det är lugnt!

• Johje

Jag har haft så hela min graviditetet och allt är okej med mig.

• melodys

det kan vara en svampinfektion det är ju vanligt när man är gravid...

• april79

Att ha vitgula flytningar under graviditet är jättevanligt! Om de är gryniga och det kliar kan det vara svamp eller om de är missfärgade (t ex gröna) tecken på infektion men annars kan du alltså vara helt lugn.

Svar på tråden gula flytningar -någon som vet? Hjälp..