• leona

morsdagspresent?

Vill köpa nåt fint till mamma men kan inte komma på nåt alls, har ingen någon bra idé ?? Ska ha barnen med till stan så jag har inte så mycket tid att leta :)

• Svar på tråden morsdagspresent?
  • lillamaa

min mamma ska få ett pressentkort på en fotmassage, ska springa och köpa de här snart. styvmor får pressentkort på ögonbrynsplockning

• annex

har med funderingar på vad man kan köpa, det är inte lätt.
    funderar på ett presentkort i en klädaffär hon brukar handla i,  men vet inte, känns som att hon alltid får presentkort, när hon fyller år, på jul o så.  tråkigt att alltid på presentkort    men bättre o köpa något man vet hon använder

• Maijlo

En vetekudde kanske? Hemma-spa produkter är också uppskattat av många. Många gillar ju choklad. Ni kan göra något tillsammans, utflykt, biobesök, teater?

• leona

köpte en vetekudde förra året som är mycket uppskattad.Det där med kläder och "skönhet" är inte riktigt hennes grej tyvärr det är därför det är så svårt att hitta på nåt..

• mizztigger

vet precis hur det känns att inte veta vad man skall köpa.. hon har allt och jag har inte pengarna att lägga ner på nått som ändå inte uppskattas till 100 % så vi brakr mest köpma för att alla skall kunna tröäffas och äta middag lr iallafall fika på mors dag. det blir inte så mycket av det då vi är lite utspridda nu, alla syskonen och igen av oss har ett 8-17 jobb.

• Vombell

En bra bok/ljudbok och en stor lyxig choklad ask. Kanske en dyr flaska vin till detta? Och en pläd..

• Helena o Mattias

Till min lilla mamma ska jag väl köpa ett kort o en liten bukett men till svärmor är det värre. Dom bor några mil härifrån o tycker det känns lite mycket att skicka blommor för 300:-. Vi är inte snål men har inte så mycket pengar. Vet inte annars vad man ska hitta på. Någon som hat nån idé.

• leona

köpte en anslagstavla kom på att hennes ser hemsk ut. Den hade både vanlig sån där man sätter häftstift, en magnetisk bit och whiteboard och så små krokar längst ner. tyckte den var skitbra, hon har alltid lappar överallt! pappa hade köpt en trädgårdsspade :)

• angelcry

Jag ska hämta min mamma i morgon och så ska vi gå ut och äta en god middag och så har jag köpt ett örngott som det står världens bästa mamma på och sen en röd ljuslykta(lotusblomma)

Amor vincit omnia
Svar på tråden morsdagspresent?