• Runguska

Är Aftonbladet Plus något att ha?

Jag har funderat på Aftonbladet Plus och tänkte höra om någon har det och hur det i så fall upplevs.

• Svar på tråden Är Aftonbladet Plus något att ha?
  • Linda1976

Japp! Jättebra... Använder det varje dag! Många bra artiklar och fördjupningar.

Min smak är mycket enkel, jag nöjer mig enbart med det bästa.
  • Runguska

Okej, det är ju inte så dyrt. Inte jämfört med att köpa lösnummer i alla fall. Jag blev lite sugen på att läsa mer om hur det gått för de i Lyxfällan och orkar inet köpa pappersupplagan idag. Förresten kasnke det inte står i den.

• Linda1976

Haha, det är precis det jag suttit och läst Ingen har nya skulder, alla bor kvar i sina hus/lgh och ingen ångrar att de var med. Det var väl ungefär kontentan!

Min smak är mycket enkel, jag nöjer mig enbart med det bästa.
  • Miss Lau

Om man gillar aftonbladet kan det väl vara värt det. Men jag tycker att det mesta är trams. Skaffade plus en gång när de hade slutbetyg från landets alla skolor med och sen har jag haft det kvar. För min del kostar det "ingenting" eftersom jag ändå bara kommer upp i minimiavgiften på min mobil varje månad.

• skorpionen80
    Miss Lau skrev 2007-05-25 12:38:22 följande:
    Om man gillar aftonbladet kan det väl vara värt det. Men jag tycker att det mesta är trams. Skaffade plus en gång när de hade slutbetyg från landets alla skolor med och sen har jag haft det kvar. För min del kostar det "ingenting" eftersom jag ändå bara kommer upp i minimiavgiften på min mobil varje månad.
    Vad har du för abonnemang? På mitt hamnar sådant utanför minimiavgiften...
  • Miss Lau
    skorpionen80 skrev 2007-05-26 21:27:20 följande:
    Vad har du för abonnemang? På mitt hamnar sådant utanför minimiavgiften...
    Jag har Comviq, men vad det heter mer kommer jag inte på just nu? Jag har en fast avgift på 69 kr som jag även får ringa för och plustjänsten hamnar inom de 69 kr.
Svar på tråden Är Aftonbladet Plus något att ha?