• Geoff

    Spelar någon innebandy?

    Jag spelar innebandy i div4 västmanland.
    Finns det några andra här som spelar innebandy och i vilket lag?
    Divison?

  • Svar på tråden Spelar någon innebandy?
  • Marcus pappa

    Jag har spelat innebandy i 15 år, nu har jag tagit lagt av, eller tagit en fyra års paus om man så vill . Spelade som högst i Div 2 Stockholm. Numera är jag krönikör på Innebandynytt.se och driver bloggen Blog of Innebandy: ( blogofinnebandy.blogspot.com/ ).Har dessutom ett förflutet på Innebandymagazinet och Innebandysverige.se Allt för att inte behöva lämna denna underbara idrott helt.

  • Elis

    Har spelat runt 4 år i tonåren. Ansågs väldigt lovande och spelade med seniorerna vid ung ålder men sen tog allt annat över som ungdomar gillar att göra. Ni kanske kan räkna ut vad? =).

  • målvakten

    Har spelat när jag gick i högstadiget.
    Kommer inte ihåg i vilken div vi spela men antagligen någon ungdoms serie.
    Spelade i karlbergs innebandylag eller hur det nu hette

    Bror min spelar men kommer inte heller ihåg där vilken div eller serie, men han bor i värmland

    Nu är det hockey för hela slanten.

  • Tristans Pappa

    Vi drar igång vårt serielag igen till hösten, blir div 4 i värsta norrland! Har väl spelat innebandy i kanske 15 år, fast mest på skoj. Vi har haft serielag och då spelade vi i trean eller fyran tror jag, minns inte riktigt :) Laget heter JSK och finns i Jokkmokk. :)

  • Kungkrage

    Spelade längs garage längan som liten men blev aldrig "upptäckt".
    :) Hade varit ruskigt kul att starta/va med i ett korpen lag eller dyligt i örebro. Har ni en plats över säg till.

  • Jack71

    Jag började spela innebandy när jag var 18 och nu är jag 35 år och spelar fortfarande. Spelade i högsta serien på den tiden det var 4 st DIV 1 och har sen spelat i div 2, div 3, div 4 och div 5 :) Numera spelar jag i division 3.

    Rolig sport att träna och spela tycker jag men inte min favvosport att kika på.

Svar på tråden Spelar någon innebandy?