• Anonym (Pingla)

Sex med ny utan kondom ?

Jag har själv inte nån erfarenhet av tillfälliga sexuella kontakter men är ändå nyfiken.
    Ni andra tjejer som har haft samlag med tex en granne,jobbarkompis, nån annan bekant eller bara nån ny från krogen.
    Har ni alltid varit noga med kondom eller har ni även haft samlag med nån ny utan kondom ?

Lät ni honom komma i slidan ?
    Isåfall varför/hur vågade ni det ?

• Svar på tråden Sex med ny utan kondom ?
  • risen1

Vill bara göra ett inlägg om att sjukdomar kan komma utan sperma, tom vid oralsex. Använd alltid kondom! Tom vid sex flera gånger, sjudmar försvinner inte för en månads förhållande, alla sjukdomar märks inte och den andra kan ljuga. Det finns flera kända "HIVmän" i Sverige, även kvinnor. Gulsot kan också smitta vid samlag. Var rädda om er!

• Anonym (ja)

Har haft sex med fler killar utan kondom samtidigt som jag heller inte ätit PP (jävligt dumt jag vet), men dessa killar har jag känt på ett eller annat sätt, fast det är ju inte säkert för det....

• Anonym (Pingla)

Puffar lite

• Anonym (försiktig)

Jag har inte varit med så många, men alltid varit försiktig.
    Har aldrig haft sex med nån ny kille utan kondom.

• Anonym

Har haft sex många gånger utan kondom.. Men "vaknade upp" då den senaste jag hade det med berättade att han haft 96 tjejer på ett halvår, oskyddat!!! (han kunde inte få barn så han tyckte inte han behövde skydd) Usch å blä.. Har fortfarande inte vågat gå å testa mig Säger bara det att jag ALDRIG mer kommer att ha oskyddat sex!

• Anonym (nina)

Jag har haft många sexpartners, mestadels one-night-stands och aldrig använt kondom förrän jag träffade min man, han propsade på att använda...
    Det enda jag kan säga är att jag haft en sagolik tur som jag knappt förtjänar... Inga könssjukdomar någonsin.

Skulle jag någonsin bli singel igen så ska jag definitivt använda kondom!

• Anonym (Gör det!)

jag har gjort det, flera gånger.. tyvärr. tror jag har det där tänkandet "det händer aldrig mej". det är fel.. det vet jag.. men .. ja, jag har inget till försvar..

• Anonym

Jag har tyvärr haft sex utan kondom (dock åt jag p-piller) och haft både klamydia och kondylom. Inte kul. Förhoppningsvis har klamydian inte påverkat min förmåga att bli gravid och kondylomen är borta efter ett antal gånger på gyn för att bränna bort dem. Kan starkt rekommendera att man använder kondom för konsekvenserna är värre än det "jobbiga" med att använda kondom.

• figurehead

Skydda er med kondom

inget sex är så bra så att det är värt en könssjukdom resten av livet.

Svar på tråden Sex med ny utan kondom ?