musprutt
nån mer som får in sjukt mycket luft "där nere"etfer förlossning?så fort jag lägger mig ner sugs det in massa, känns jätteäckligt!!kan det va att man e uttöjd efter förlossning?Snälla, jag kan ju bara inte va ensam om detta...
nån mer som får in sjukt mycket luft "där nere"etfer förlossning?så fort jag lägger mig ner sugs det in massa, känns jätteäckligt!!kan det va att man e uttöjd efter förlossning?Snälla, jag kan ju bara inte va ensam om detta...
Ha, jag me ;o)
5 år sen jag födde..å jag får muspruttar ibland...det är luft som samlas i små fickor å när luften pressas ut så "pruttar" man. kan man även få om man inte fött barn.
Jag har inga barn men får muspruttar iaf vid sex ibland.
Samma här, kommer när man minst anar, så pinsamt... jag brukar komma av´mig lite men skönt o öra det finns fler.
(min käre skulle ta mig bakifrån för ett tag sen fick sjukt mycker muspruttar o sen dess har det inteblivit bakifrån, han kanske blev avtänd
mm jg börja få muspruttar efter min förlossning för en månad sen..känns äckligt...
Ja jag har oxå börjat musprutta mer efter förlossningen!
Häromkvällen fick vi avbryta ett ligg för varje gång jag rörde mig (satt ovanpå) kom det en musprutt. Vi fick avbryta pga skratt.
När jag var yngre tyckte jag att muspruttar va de pinsammaste jag visste. Men nu skrattar jag bara.
Har fått för mig att det blir mer luft i vaginan efter att man fött barn helt enkelt för att "öppningen" blir större och luften lättare slinker in!
Men se det med HUMOR! Det gör jag å min karl!
Hahaha muspruttar är ju såå vanligt. Det är bara att skratta åt
inget att skämmas för! jag har inte fått barn, men de kommer ändå, dock oftast efteråt, när killen dragit sig ur och jag lägger mig ner (för av nån knasig anledning händer det bara när vi gjort det bakifrån - vilken är min favvis också, så det är smällar man får ta!)
döjobbigt så jäkla osexigt
jag vet en tjej som kunde musprutta med vilje... det kan inte jag...:(
"känner en sån vän" konstigt det lät. OT men skit samma
Kan ju vara pinsamt, speciellt om man inte varit tillsammans så länge.....men det är ju rätt naturligt ändå...
Tack o lov att jag inte får det lätt
men va tusan, trycker de in luften där får de väl inse att den måste ut nån gång också