Gratis bebisprylar mm
Hej!
Har ni några bra tips på internet sidor där man kan skicka efter typ "startpaet" me bebis saker.. ahr hört att det finns en del sidor som skickar ut prover o sånt. Någon som vet några sidor?
Tack!
Hej!
Har ni några bra tips på internet sidor där man kan skicka efter typ "startpaet" me bebis saker.. ahr hört att det finns en del sidor som skickar ut prover o sånt. Någon som vet några sidor?
Tack!
babyland
babyproffsen
När vi fick våran son för drygt 2 år sen så fanns det en box från Pampers som man kunde hämta ut på babyproffsen med olika saker i, bland annat blöjor o lite salvor o så.
Pampers Baby Basics Box
Boxen är ett gratiserbjudande till blivande föräldrar.
Du kan hämta din Box i din närmsta Babyland eller Babyproffsen butik, 3 månader före barnets födelse fram till dess att barnet är fött.
Paketets innehåll är utvecklat och sammansatt av experter inom spädbarnsvård.
Endast en Box per hushåll.
Dethär startpaketet får vi i finland helt gratis
Helt otroligt tycker jag
www.fpa.fi/in/internet/svenska.nsf/NET/010403100821MP
Agustibrud: Jag tycker att starpaketet i finland är så himla bra. Det hjälper nog många som har det lite knapert. Schyssta av staten att ge alla mammor en bra startutrustning. Något som den svenska regerigen verkligen borde tänka på!
Närks att finska barn är välkomnade av staten!
Ja, och nu när jag väntar tvillingar har jag rätt till 3 sådana...man får 2 moderskapsunderstöd för andra barnet, men istället för den 3:e lådan kan man välja 120 euro i pengar istället
Alltså 2 lådor + 120 ?
Nån borde försöka få igenom nåt liknande i sverige!
Man kan gå in och få hemskickat på hemsidorna Libero och Pampers...