• Lilla Sofie

If försäkringsbolag?

Ngn som vill dela med sig av erfarenheter om IF försäkringsbolag.
    Hemförsäkring, bil, gravid osv...

Ngn som "hyr" deras bilbarnstol...

Tacksam för erfarenheter o synpunkter.

+ gravid i vecka 7 +
  • Svar på tråden If försäkringsbolag?
  • Teskedsmamman

Vi har alla våra bilar där + villaförsäkringen, och hyr just nu en Izi Kid... Allt fungerar smidigt och stolen kom inom ett par dagar!

Vi har inte behövt använda någon försäkring så jag vet inte hur det fungerar om man vill ha ut ersättning....

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och & Tudor (?) - vecka 32
  • Lilla Sofie

Ngn som haft problem med If ngn gång?

+ gravid i vecka 7 +
  • skrattmaja

vi har också if och vi är mkt nöjda med dem. vi har "nyttjat" vår försäkring stor hem el ng tlikande heter den då vi fått översvämning i ett källarföråd. Mkt smdiig kontakt och det har verkligen känts proffsigt att vara i kontakt med dem.

vi har förutom hemförsäkring bilen där och även vi hyr bilstol via dem!

perosnföräskring har vi via annat bolag pga av att de hade jag tidigare och har bra premie o vill inte byta.

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • Lilla Sofie

skrattmaja - tack! Bra att höra från ngn som behövt kontakta dem för skada också.
    Är lite det med bilstolen som överväger för oss att vilja ta dem..

+ gravid i vecka 8 +
  • Poena

Har haft bilförsäkring hos dem och vill aldrig ha med dem att göra igen. Vi blev påkörda då en annan bil körde mot rött i en korsning men IF hävdade att det inte till 100% gick att bevisa att de hade rött och vi grönt (de andra erkände ej) och gav bägge skuld i fallet! Dessutom tog det ganska lång tid innan de avslutade fallet och det kändes inte riktigt som de tog tag i det.

- Min blogg om skönhet & mode - www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html
  • game set match

Vi har IF's hemförsäkring och de är kanonbra att ha att göra med vid tillbud. Aldrig några problem med ersättningar och fort går det.

Svar på tråden If försäkringsbolag?