• maria81

Vill passa på idag att säga: Grattis på morsdag alla underbara mammor!!!

Kommer inte att vara inne på nätet imon så jag vill gratta er alla nu!

I år är det första gången jag firar morsdag utan en familj Vilket betyder att jag inte kommer att bli uppvaktad på något sätt.
    Vet att vi är många som har det som jag och det är inte presenter jag saknar men att pappan kanske påminner barnen som ritar en extra teckning eller ger den där speciella kramen.
    I min familj har vi allti firat mors- och farsdag nästan som en extra födelsedag med tråta och paket, hur har ni gjort?

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
  • Svar på tråden Vill passa på idag att säga: Grattis på morsdag alla underbara mammor!!!
  • hampus04

Instämmer! Imorgon kväll kommer min buspojke hem. Saknar så det gör ont.

• 070220
    Detta blir min första mors dag!
     Dock blir det ingen lugn dag eftersom vi ska på husvisning (2 st!), till svärmors grav, min mormor och slutligen till min mamma! *puh*
    Stolt mamma till världens bästa Elin ~070227~
  • bonnieloveskim

Precis min tanke, att gratta alla ensamstående enastående mammor på mors dag!

Alla gör ett fantastiskt jobb med att ta hand om barnen själva och jag vill skicka alla en uppmundtande kram och tanke!

Då jag själv är ensam så saknar man ju någon nära som man håller kär och älskar som kan uppvakta en på mors dag!

Vi har ju alltid barnen, men det hade varit mysigt med en man som uppvaktade mig för att jag hade fött hans barn!

• Bishopfinger
    Skickar över en blomkorg till alla goa mammor!

Den blomster tid nu kommer....
  • maria81

Idag när jag vaknade hade min mamma köpt en blomma och kort med en trisslott i och lämnat här som mina barn gav mig Visst var det gulligt!

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
Svar på tråden Vill passa på idag att säga: Grattis på morsdag alla underbara mammor!!!