• Lill grodis

Uppkörning Göteborg!

Har uppkörning imorn i Göteborg, och är hur nervös som helst!!
    Är det nån som vet vart man ska gå för att köra upp? Är det på samma ställe som teoriprovet?

• Svar på tråden Uppkörning Göteborg!
  • Smilie

Jajjamensan det är samma ställe!
    Du skall se att det kommer att gå bra!
    Försök att slappna av och gör du en tabbe ge inte upp det är helheten som räknas

• Lill grodis

Ok Tack :) Alltid bra att veta!
    Ja hoppas det!! Är privatist med så de känns som om att dom inte kommer att godkänna mig. Finns många jag vet som är privatister och inte klarat de på första gången.. :(

• Smilie
    Lill grodis skrev 2007-05-27 20:09:34 följande:
    Ok Tack :) Alltid bra att veta!Ja hoppas det!! Är privatist med så de känns som om att dom inte kommer att godkänna mig. Finns många jag vet som är privatister och inte klarat de på första gången.. :(
    Tror det är mycket en myt också..
    De som inte klarar det första gången vill gärna ha nåt att skylla på.
    De är lika hårda mot alla.
    Det är precis som med teorin som alla försökte tuta i att den var så svår.
    Jag har flera bekanta som kört upp som privatister som klarat det första gången.
    Det en körskoleelev har som fördel är ju att de kör upp i en bil de känner och kört under hela sin skolotid medan privatisten får köra en helt ny bil.
    Du Grejjar det!
  • Lill grodis

Ja får verkligen hoppas det!
    Jag har tur, min körskola har lika dan bil som man har på uppkörningen så det är tur :)
    Ska försöka!! :)

• chevy

Lycka till imorgon Jag körde själv upp i Gbg...

• Lill grodis

Tack :) E såå nervös!
    E orolig över säkerhetskontrollerna med, e dom svåra?
    Ljusen o däcken kan jag, men inre och motorn? :S :( Svårt

• chevy

Jag tyckte inte att frågorna var svåra, "svaren" faller sig ofta rätt naturligt om du bara tänker efter
    Jag körde visserligen inte upp för bil i gbg, jag körde upp för lastbil me tungt släp så det är ju en liten skillnad visserligen

• Smilie

Du klarar frågorna, ta det bara lugnt.

Vilken tid kör du?

• Lill grodis

Har redan kört :( Klarade det inte.
    Hon sa att jag körde för fort (inte över hastighetsgränsen) men beroende på situationen. Även att jag titta för lite i döda vinkeln på höger sida. :( Jääätte lång väntetid för att köra upp i Göteborg nu.. Närmsta tiden är 26 augusti, så får väl satsa på nånannan stans.. :(

• Smilie
    Lill grodis skrev 2007-05-28 09:39:54 följande:
    Har redan kört :( Klarade det inte.Hon sa att jag körde för fort (inte över hastighetsgränsen) men beroende på situationen. Även att jag titta för lite i döda vinkeln på höger sida. :( Jääätte lång väntetid för att köra upp i Göteborg nu.. Närmsta tiden är 26 augusti, så får väl satsa på nånannan stans.. :(
    Åh
    *kramar om*
    Ja man skall vara ÖVERTYDLIG..
    Du kan ju testa i Kungsbacka eller borås?
  • Lill grodis

*Taack*^
    ne den tidigaste tiden dom hade var i västerås den 8e juni..
    tänkte köra i lysekil där pojkvännen bor men närmsta tiden där var 28e augusti .. å så finns de knappt några lektioner att köpa heller för allt e fullbokat..
    får väl köra så mycket som möjligt hemma!

• Smilie
    Lill grodis skrev 2007-05-28 09:50:13 följande:
    *Taack*^ne den tidigaste tiden dom hade var i västerås den 8e juni..tänkte köra i lysekil där pojkvännen bor men närmsta tiden där var 28e augusti .. å så finns de knappt några lektioner att köpa heller för allt e fullbokat.. får väl köra så mycket som möjligt hemma!
    Kan VARMT rekommendera Kenth på på TRafikskolan i Backa.
    Han är HELT underbar och känner de som arbetar på vägverket o hjälpte mig enormt med va de tittar på
  • Lill grodis

Asså?! Ok det ska jag kolla upp! :) tack :)!

Svar på tråden Uppkörning Göteborg!