Vibrationsägg
Har fått tipset att använda vibrationsägg i samband med samlag. Men var hittar man dem? Någon som vet? Gärna någon internetsida med bilder så man kan se hur de ser ut.
Har fått tipset att använda vibrationsägg i samband med samlag. Men var hittar man dem? Någon som vet? Gärna någon internetsida med bilder så man kan se hur de ser ut.
Vilken sexshop som hellst har dem. Sök efter Ägget.
Är tydligen vara en populär sak bland våra tjejbekanta.
jag har ett ägg från sandbergs.com. 69 kr kostade den, ett fynd tycker jag. och så fick man en gratis porrfilm på köpet, en tysk hehe. ägget är kanon, använder den både ensam och när jag är med min partner.
ååhh.. Ägget..
Min o min mans bästa leksak.. Den är alldeles underbar.
Älskar mitt ägg
hur gör man då? :)
Man håller ägget mot klitoris och ställer in vilken vibration som känns bäst :) Solklar etta på min leksakslista!!
Tycker den är skönast om man har den innaför trosorna o lägger sig på mage o "juckar".. Gör så både när jag är ensam eller med manne. Då brukar jag suga av honom samtidigt. Såå skönt!
Köpte ett ägg i den lokala leksaksaffären för ett par veckor sen som var kanon. Det följde med en slags penisring som man kunde fästa ägget i så det ligger mot klittan hela tiden.
Gissa om den fick högsta betyg av frugan!!
är ägget bra när mna är gravid då?
varför skulle det inte vara bra när man är gravid? Bebisen känner av lite vibrationer bara men det är nog bara kul för den.
Har tittat pa bade seven och safari pa lustjakt men kunde inte bestamma mig da jag inte forstod vad skillnaden var annat an ytan/fargen. For mycket att valja pa helt enkelt.
Anonym (Linda) om du nu ar kvar har. Vad ar skillnaden? Varfor tycker du bast om safari (om du vill svara pa den fragan)