• MiaMaria N

Hon dränkte sitt ena marsvin, medvetet!!

Känner en vuxen kvinna, i allmänhet sund och enormt bra tjej!

Fick veta att hon DRÄNKTE sitt gamla sjuka marsvin för många år sen! Hon tryckte ner den i en balja och väntade länge tills det slutade bubbla och sprattla under.... Tydligen va marsvinet gammalt och väldigt sjukt.....

Jag fick en chock! Hur fan kan man göra nåt sånt????!!! Så vidrigt!!

Eller är jag blödig? Men jag mådde fanemej dåligt resten av den dagen, detta var i förrigår.

Hoppas marsvinet dog en snabb död, värre är det om den fick panik....fy.....

Tror ni att den plågades??

Fan va sjukt.....

• Svar på tråden Hon dränkte sitt ena marsvin, medvetet!!
  • funbun

Är inte grymhet mot djur det första teckenet på psykopati, har jag fått för mig iaf

• MiaMaria N

funbun: Alltså jag blev så illa berörd att jag fick gåshud...blev helt illamående....

Hon motiverade det med att marsvinet var enormt övergammalt och mkt sjukt i flera tumörer....

Men då kan man väl ta bort det hos veterinären, om det lider??!

Dränkning är ju vedervärdigt!!!

• ixi

Tycker inte att du är blödig ett dugg, snarare medkännande. Och det är en bra egenskap.

Verkar jä*ligt snålt att man inte tar sitt gamla sjuka djur till en veterinär och ger det en spruta så det får somna in istället. Och jag tror nog att alla djur (och människor) får panik innan de slutligen ger upp och drunknar.

• funbun

ja vi avlivade iallafall våran hamster hos veterinären men hon kunde ju iallafall ha brutit nacken på han eller nåt annat...brrr ryser

• yin yang

Men fy fan vad empatilöst. Den kvinnan har definitivt avsaknad av empati, för en normalt funtad människa skulle aldrig klara av att göra en sådan sak.

• MiaMaria N

ixi: Fy så hemskt....fy, stackars marsvin! Vilket svek...att bli dränkt....

Vad kostar en avlivning egentligen, är den SÅÅÅ dyr??? Det är väl värt, helt sjukt att dränka sitt husdjur ju!!

• Zaria

Sicken idiot, BB Jessica berättade ju inne i huset att hon dränkte sitt marsvin när hon var yngre (berättade i tv dessutom) men endå vann hon, filk verkar inte bry sig direkt överdrivet.

Finns massor med humanare sätt att avliva ett marsvin förutom att åka till veterinären.

• MiaMaria N

Hur kan folk göra sånt??? Tänk att det finns fler som gör det! Tänk va många djur som lider!!!

Så BB- Jessica var också en sån???!!

• isisisis

Hade nån av er kunnat döda det djuret ni äter till kvällsmat?
    Tycker inte heller om dränkta marsvin,men djur dödas varje dag på alla tänkabara sätt.
    Det finns värre djurplågeri än detta.

• Mulle78

Klart det finns värre djurplågeri men man ser ju och tar till sig det som sker närmast en själv. Det är det som berör en mest, rätt eller fel.
    Jag förstår att du TS mådde dåligt, det gör jag också när jag hör det. Förstår inte hur man kan göra en sådan sak. Eftersom att den var gammal lär hon ju haft den ett tag och det borde väl funnits några känslor kan man tycka.

Svar på tråden Hon dränkte sitt ena marsvin, medvetet!!