Babysitter eller innegunga?
Vad funkar bäst tycker ni,babysitter eller innegunga? Vet inte vad jag ska köpa. Babygunga har ju så många funktioner...Är det någon som har Graco babygunga? Funkar den bra för er?
Vad funkar bäst tycker ni,babysitter eller innegunga? Vet inte vad jag ska köpa. Babygunga har ju så många funktioner...Är det någon som har Graco babygunga? Funkar den bra för er?
Jag köpte en Fisher Price oCean Wonders Aquarium Cradle Swing. Ett stort monster till innegun ga men så himla värd varenda krona. Trollet somnar efter 2 minuter om hon är trött eller njuter ev (den absolut mest hemska musik jag hört) länge. Har en babysitter också, lite smidigare att flytta runt i lägenheten.
Jag gillar babysitter, en gunga är mer som en leksak tycker jag.
I en babysitter får barnet ro när man tex duschar, lagar mat.
Då sitter barnet där och tittar på hela tiden................Lätt att förflytta.
Undrar oxå om man ska köpa en babysitter eller en babygunga.. oavsett vad jag köper så ska det vara en elektrisk..
Har både gunga och babysitter. Babysittern är ett av dom bästa köpen som jag ej skulle vilja vara utan. Gungan ser jag också mer som en leksak som Tilde satt i lite då och då..
Skulle defenitivt köpa en babysitter om jag bara skulle köpa en av dom.
ja det finns det.. fast jag tror att babysittern vibrerar mera än "gungar"
En babysitter är guld värd. Hade inte klarat första halvåret utan den och min babybjörn. Använder fortfarande min babysitter varje dag för att kunna få ta en dusch i lugn och ro!
Kan ni rekommendera någon bra babysitter?Vad ska man tänka på när man köper en?