Ang solan i gävle
ni som varit där och hon har sagt ni ska få bebis
stämmer det?
och efter hur långt tid slog det in?
sa hon könet??stämmde det`???
ni som varit där och hon har sagt ni ska få bebis
stämmer det?
och efter hur långt tid slog det in?
sa hon könet??stämmde det`???
Min kompis syrra var hos henne och hon sa att hennes syrra skulle få en pojke. Det blev en Lucas så hon hade ju rätt den gången iallafall
okej
va det långt i från hon sa det till det hände?
Minns inte men hon var kanske i v 10-15 någonting.. minns inte rikigt.
Men är det mycket som stämmer då???? hon hade sagt till min pappas fru att jag skulle få en till dotter...o vi har typ försökt i 9 åtr med ett syskon-o hon visste inget om mina problem att bli grav. lite inressant o läbbit ändå..
susanne
Min kusin har gått till solan ungefär 2 ggr om året ibland färre.. Detta har hon gjort i flera flera år.. Och allt som hon har sagt har stämt.. däremot har jag en fråga till alla er då jag inte längre har kontakt med denna kusin.. Hur får man en tid hos solan osv har hört att hon inte tar emot vem som helst osv.. Är tacksam för svar :)
bara ringa dit
telefonnummer och så hur får man tag på det? :)
eniro? hitta.se?
jo om man bara visste för och efternamn så :D
bara lilla jag
har skrivit i gästboken
Åh, jag skulle också gärna vilja ha det...? Har hört så mycket talas om henne..är väldigt nyfiken på hur träffsäker hon är..
jag har vart hos solan en gång..tyckte hon var lite "surrig" ... pratade mest allmänt, men mkt stämde ändå.. MEN, jag har vart på seans hos en tjej i kungsgården.. hon får "kontakt" m avlidna.. o pratar även om dig som människa, hur du är.. Jätteduktig!! Hon såg att jag var gravid, när jag var typ i 6-7 veckan..hur mkt syns det då??
p.s jag har solans telefonnummer=)
lindab
hur kommer man i kontakt med hon i kunggården?
pris?
Jag undrar om kungsgården jag med..var till solan och blev spådd, hann knappt innanför dörren innan hon var klar..tog det 10 minuter så har jag tagit i...
Mycket surr och hon pratade mest om min pojkvän. men nu såhär efteråt har jag funderat på att allt som hon beskrev om honom stämde egentligen in på mej. han kör ingen gammal skruttig bil (han kör en gammal audi, och jag en nyare honda), han har en tendens att köra fort när han lyssnar på musik ( han har ingen stereo i bilen, och dessutom kör han irriterande långsamt...jag har en tung högerfot, särskilt när jag lyssnar på bra musik..)
Plus flera exempel. Ett tag kändes det som hon vräkte ur sig en massa påståenden för att nåt av dom skulle träffa rätt..? Men jag skulle gärna va intresserad av att testa henne i Kungsgården..nån som har ett namn eller ett nummer dit?
hon i kungsgården är mkt noga m att man verkligen tror på det hon gör.. seans=kontakt m de döda.. Men hon spår även i tarot =) Jag har inte hennes nr kvar, måste kolla upp det.. Hon tar ca 300. sist jag var där (med 2 till) satt vi nog ca 3 timmar=) o hon fick kontakt m min mormor o farmor o den andre tjejens mormor..den 3:e tjejen hände inget med..tyvärr.. men om man inte är intresserad av seans, så spår hon oxå.. denna tjej är jätteduktig, o ska /har gått kurs hos terry evans=)
Det spelar ingen roll,om hon spår eller har seans, det skulle vara lika intressant ändå.
Det skulle vara jättesnällt om du kunde få fram hennes nummer!
ska fixa det innan helgen är över, jobbar imån, kurs på lördag o på meandi-träff på söndag.. kika in här i tråden på söndagkväll, så ska vi nog kunna fixa det tills dess=)
skicka till mig med
Va snällt lindab! Tack!