• Anonym

nakenbad och sex

Hej jag måste förhöra mig lite jag tycker att det är väldigt skönt att bada och sola naken det ger mig en extra frihet känns det som. Ibland får jag med min tjej dit hon tycker också att det är skönt kanske inte som jag men vill dit ibland.
    Det händer då och då att lusten faller på när man ligger där helt naken solen värmer och man känner varma vindar blåsa över kroppen så ibland har vi sexat till det lite i en dyna där förhopnignsvis ingen ser vi har iof blivit upptäcka ett par gånger vilket känns lite jobbigt ett tag är det fler som brukar åka till nakenbad och ha sex om lusten skulle falla på

• Svar på tråden nakenbad och sex
  • Alvi

Nej, jag åker till nakenbad för att njuta av sol, bad och varm sand utan att behöva ha massa blöta badkläder på mig.
    Jag vill gärna ge min dotter den frihetskänslan, och hoppas VERKLIGEN att vi slipper se dig och andra människor ligga och sexa i en buske!

• Anonym (härligt!)

jag o killen planerar utlandssemestern, jag känner till en bra nudiststrand som är lite öde... så vi har stora planer för badutflykten!

• Anonym (Naturist)
    Alvi skrev 2007-05-28 12:58:44 följande:
    Nej, jag åker till nakenbad för att njuta av sol, bad och varm sand utan att behöva ha massa blöta badkläder på mig.Jag vill gärna ge min dotter den frihetskänslan, och hoppas VERKLIGEN att vi slipper se dig och andra människor ligga och sexa i en buske!
    Kan bara hålla med, vi brukar åka hela familjen och jag vill INTE se folk ha sex på stranden när vi är där. Åk till en lite sjö i skogen om ni vill bada och ha sex utomhus istället för en naturiststrand.
  • Anonym

Skulle kunna tänka mig att åka till nudiststrand med min sambo, men nu har TS avskräckt mig. Absolut inte om det händer att folk ligger och guppar nån stans i dynerna!!

• Anonym (Naturist)

Anonym skrev 2007-05-29 15:37:23 följande:

Skulle kunna tänka mig att åka till nudiststrand med min sambo, men nu har TS avskräckt mig. Absolut inte om det händer att folk ligger och guppar nån stans i dynerna!!
    Vi är på ågesta i stockholm och där har iaf inte JAG sett något sånt. Så om ni är sugna så tycker jag helt klart att ni ska testa att bada på en naturiststrand Det är väldigt skönt att sola och bada utan badkläder Sen känns det "naturligare" på en sådan strand, inte alls samma "kroppsfixering" som på påklädda stränder.
  • Alvi
    Anonym (Naturist) skrev 2007-05-29 16:16:17 följande:
    Anonym skrev 2007-05-29 15:37:23 följande: Vi är på ågesta i stockholm och där har iaf inte JAG sett något sånt. Så om ni är sugna så tycker jag helt klart att ni ska testa att bada på en naturiststrand Det är väldigt skönt att sola och bada utan badkläder Sen känns det "naturligare" på en sådan strand, inte alls samma "kroppsfixering" som på påklädda stränder.
    Jag har oxå varit på Ågesta men jag har hört att det sexas en del där.
  • Alvi

... alltså, jag var liten så jag tänkte ju inte på sånt, men det jag har hört är att folk smyger i buskarna och letar efter folk att nuppa med...

• Anonym (Sexande)

Sexande par bör söka sig till ensliga platser eller nakenbad av "vuxentyp".

• Anonym (hmm)

Det händer nog på dom flesta stränderna, även de som inte är nudistbad. Tyvärr!!

Svar på tråden nakenbad och sex