• Anonym

konstiga erotiska drömmar...

Jag har drömt 2 gånger den här veckan att jag har sex med min tjejkompis som jag tyvärr inte träffat på länge. kan säga att jag själv är tjej. är gravid och det är som om jag bara drömmer sexdrömmar, specielt om tjejer, vilket oxå är en av mina fantasier som jag skulle kunna tänka mej.

Det komiska va att efter några timmar efter att jag vaknat skickar hon ett mess till mej, va likadant förra gången, dock inget om sex men ändå. känns så lustigt alltihopa.

är jag helt galen eller?

• Svar på tråden konstiga erotiska drömmar...
  • Anonym

alltså visst jag är inte bisexuell men visst skulle man vilja prova och vara med en annan tjej, men skulle aldrig någonsin göra det när jag har min sambo, hade varit annat om man varit singel.

men är just att efter dom här drömmarna så blir man så himla sugen på och prova hur det är, nästan så man får bita sej i läppen...

• Anonym

Ja jag är också inne i en period med tankar och drömar om tjejer. Är dock inte gravid och det är nästan så jag börjar funderar på om jag verkligen inte är bi.

• Anonym

ja man kan ju börja fundera ibland på om man inte är bisexuell. men jag älskar min sambo över allt annat, men bara så man liksom vekligen vill prova.

min sambo vet om min lilla fantasi men har sagt att jag absolut inte vill gör något när vi är tillsammans utan hade gjort det om jag varit singel.

i den här situationen så hade man önskat att man hade varit singel för en dag så man kan prova och se hur det verkligen är.
    Alla säger ju att det ska vara så fantastiskt, och det kan jag tänka mej.

men på något sätt så känns det mer som om man är *mer* otrogen om man är med en kille och har sex än en tjej. Jag har varit tillsammans med killar och man varit på fest och strulat med tjejer och då har dom inte sagt något. har även varit en del taffsande...

• Anonym

visst går killen med på det så är det ju bara att testa men risken finns ju där om man nu är osäker, att det kan faktiskt dyka upp känslor som kanske inte är så önskade gentemot tjejen då..

Min kille skulle nog inte se det som otrohet men det skulle jag själv tycka att det var om han inte var med på det.

• Anonym

precis.

alltså jag tänder ju på tjejers kroppar för att dom är vackra, men jag skulle aldrig kunna leva med en tjej det tror jag inte.

bara liksom sexet och kroppen som lockar mej

• Anonym

TS:

Varför skulle du inte kunna leva med en tjej om du nu tänder på dom?

• Inkiz

Ibland så drömmer jag att min "heta" make kommer och "kör" in sitt könsorgan i mitt anus

Väldigt käck dröm:)

Svar på tråden konstiga erotiska drömmar...