Hjälp! är beroende av onani pga stress
Känner att jag orkar snart inte mer. Sen cadrygt ett år använder jag onani för avslappning. Oftast varje dag och kväll. Mitt liv är sååå hektiskt med familj, studier, hemarbete. jag och min sambo hjälps åt. Har nån tim för mig själv på kvällen och ibland nån kväll. Jag tål stress väldigt dåligt tyvärr. Försöker ta 30 min-60 min promenad några ggr/v. "måste" ha onanerat för att kunna somna vilket resulterar ibland i att jag ligger vaken och väntar på min sambo som ska komma och lägga sig så att jag sen kan gå upp och onanera. Detta medför att jag får för lite sömn och mår sämre pga det också. Det tar också en viss tid och energi som går åt till detta. Har många gånger sagt till mig själv att jag ska ringa RFSU och be om hjälp men har inte vågat. Det är så skämsigt... Vill helst inte prata med en man om detta heller eftersom det är så pinsamt. Men jag SKA ringa denna v. Börjar känna att detta gått så långt att jag börjar känna mig nere och gråter ibland efter onanin.Nån som har liknande bekymmer el har tips? tacksam för svar.