• Anonym (Ny-Gay)

Tjejsex när det är som bäst...

Har nyss in lett ett förhållande med en underbar kvinna och det är min första sexuella upplevelse någonsin med en av samma kön som jag själv.

Sexet är det absolut bästa jag varit med om, fattar inte att jag inte gjort detta tidigare... nåväl.

Eftersom det är nytt för mig så känner jag mig som.. ja en oskuld eller ja en som nyss blivit av med den. I sängen med en kille är jag framåt, tar för mig, är bra har jag fått höra. Men nu känns det inte alls så. Visserligen är hon dominant och det passar ju bra då jag är så tafatt. Men samtidigt så känner jag att jag vill göra mer för henne. Hom säger att hon njuter bara av att se mig njuta. jag märker att hon har svårt att släppa kontrollen om det är jag som bestämmer så att säga. Jag är supernöjd, det är inte det. Men kanske vill ja överraska henne en dag med ngt "nytt".

Så ja tips tar jag mer än gärna mot här....
    vad kan jag göra.... vad gillar ni bäst, ni som varit/är med tjejer?

/ Ny gay

• Svar på tråden Tjejsex när det är som bäst...
  • Anonym (Knäpp?)

Hej!
    Men nu känner jag mig lite knäpp, men HUR går det till med två tjejer? Är men tjej + kille så ska ju "pinnen in i hålet", men hur gör man när man är två tjejer?

• Anonym (en tid sen)

Grattis! eller hur man nu ska säga =)
    Jag vill också veta lite svar här btw

• Anonym (Knäpp?)

Är det ingen som vet hur man gör om man är två tjejer? Hur gjorde du, TS?

• Anonym (en tid sen)

Smeka bröst o fitta kan va populärt också ;)

Anonym (Knäpp?) skrev 2007-05-28 18:14:57 följande:

Är det ingen som vet hur man gör om man är två tjejer? Hur gjorde du, TS?
  • Anonym (Knäpp?)

Ok, bra, då vet jag

• Anonym (en tid sen)

Men jag undrar också, men fattar heller inte hur man gör "pinnen in i hålet" grejen heehe

• Anonym (Knäpp?)

men jag menade att om det är en tjej och en kille, så för mannen in sin penis i slidan, men jag förstod inte riktigt hur två tjejer gör.

• Anonym (jag)

slickar, smeker, pullar... finns ju hur många sätt som helst! Sen finns de ju dildo åxå om nu något nödvändigtvis måste in nånstans..

• Anonym (busenkelt!)

Tja, det är i mitt tycke ganska logiskt. Har man haft utrustningen sen födslen, bör man ju veta hur den ska hanteras vid det här laget. Eller hur? Det säger sej ju självt vad man gör liksom. Det är mycket manligt att tro att själva kuken skulle vara den alenarådande njutningsfaktorn.

• Anonym (Ny-Gay)

Ha ha ja hur funkar det... är sex bara att sticka in pinnen i hålet eller? Har ni inte upplevt sex med en kille utan att den nödvändigt vis måste in?!

Ja hur går det till, som det redan har skrivits så är det smek, pill och allt annat...
    Men det som får mig att gå i taken om och om igen är när hon gnider sig mot mig med sin höft typ. jag lovar att det inte fattas en pinne i hålet där inte! Men ok, om ngt nu måste in så finns det fingrar och det finns som nämnts även dildos. Men varken jag eller hon är ngn fan av dem direkt så nja jag vet inte.
    Oralsex är ju också en skön grej och det ÄR skillnad att få av en som VET hur det verkligen fungerar där nere, lovar!

Det verkar som att jag ändå vet en del själv ser jag....

• Anonym (sapfo)

Jag blir tokig om min tjej slickar mig samtidigt som hon har två fingrar i mig och trycker uppåt, mot magen. De orgasmerna är bland de bästa jag får.

Det som många gör fel är att fingrarna bara jobbar ut och in, när det många gånger är mycket skönare om fingrarna istället gör en "kom hit"-rörelse.

• Anonym (jag)

Tycker det är super svårt att hitta nån att mysa med.. (sambo med en kille) läntar så efter tjejmyys..

• Anonym (Underbart)

Anonym (jag) inlägg 14: Kolla www.bodycontact.com eller www.klubb6.se. Det är sidor jag rekommenderar där vi träffat en hel del andra par som söker samma som oss, och som vi nu träffar då och då när lusten faller på!

• Anonym (jag)

Tack för tipset!

Min kille vill inte vara med så jag får äventyra själv...Räcka ut tungan
    Känns som så stelt på såna sidor eller? Kan man hitta nån mysig tjej där med kanske...

• MissTP

Varför är alla anonyma??!! jag kan bara säga: sex med en tjej ( i mitt falll min fru) är det bästa som jag någonsin upplevt!!

• Anonym (***)

TS (Ny-gay): Får jag fråga hur gammal du är?
    Jag har alltid kännt en dragning till tjejer, men aldrig tagit steget och det finns bara en människa jag har anförtrodd mig åt. Men ju äldre jag blir, ju mer känner jag ett behov av att ta reda på om tjejer är min grej (på riktigt). Vill inte direkt låta naiv, men att ta det steget är en stor grej om man officiellt alltid varit "hetro". Därav min fråga till dig.

• Anonym (gäsp)

åh, vad trött jag blir på att alla hakar upp sig på att man ska "stoppa in något i hålet"...
    ever heard about TRIBADI??? mmmmmm, nice!

• Anonym

Anonym (jag) skrev 2007-05-29 19:40:18 följande:

Tycker det är super svårt att hitta nån att mysa med.. (sambo med en kille) läntar så efter tjejmyys..
    samma för mig :( sambo sen flera år tillbaka men vill ha en tjej att mysa med bara nån gång.. haha..bara lite :P
Svar på tråden Tjejsex när det är som bäst...