• Bebben06

HJÄLP hitta present till min 29 åriga kille!!

Till helgen fyller han 29 år. Han är inte så svår me att ge presenter till, de är bara jag som är svår med att hitta några.
    Jag fyllde 20 för 1 vecka sen och fick då en Xlänk i 18 Karats guld... Vad ska ja nu ge till honom.. Har inte så stor inkomst så säg nåt runt 500-1000 kr.. Men vill helst att de ska vara nåt minnesvärt.. innan har de mest varit kläder å typ Diesel tröjor (tråkigt)

Tack på förhand

• Svar på tråden HJÄLP hitta present till min 29 åriga kille!!
  • Bebben06

Nä tyvärr.. tack iallafall men de e inte hans grej.. Inte så sportintresserad kille.. Gillar väl bilar lite.. Öppen glad å trevlig kille som är väldigt modern å ungdomlig utav sig.. de kanske inte hjälper så mkt... Inte lätt när man inte känner människan.. Men kom me flera idèr, nåt av de ni kommer me måste ju kunna passa ;) LR?? HAHA

• Pikku Enkeli

Om han gillar bilar lite så tycker jag du ska köra mot honom i go cart

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Bebben06

jo men ja vill att han ska få något minnesvärt som han kan ha hemma å ta fram typ.. Speciellt när vårat förhållande just nu börjar gå lite åt skilda håll.. Förstår du mmig då varför ja inte vill åka go kart (fastän de hade varit jävligt kul för ja har aldrig åkt de förutom på skara sommarland när ja va liten) JAHAHA

• Bebben06

Men en tanke som slagit mig (fast vet inte om de är uppskattat lr en bra födelsedagspresent... tror han skulle blir glad) om ja o elias går till en studio o tar kort helt nakna i svart vitt.. Fast man ska ju inte se allt då...

Nåt tips på vart man kan göra de så de är fint å färdigt tills på lördag?? Vad kostar sånt å vari GBG finns nån som gör sånt?

;)))

• Bebben06

Please? Någon annan... Kankse inte sån roligt å intressant tråd detta.. Men mer tips tack uppskattas ;);)

Svar på tråden HJÄLP hitta present till min 29 åriga kille!!