• snödroppen81

är det någon som har provat ALLEVO????

skulle vilja veta om det är någon som vet / har provat allevo,
    bra eller negativt om prudukten??

• Svar på tråden är det någon som har provat ALLEVO????
  • snödroppen81

puffar lite.
    är det ett bra sett att gå ner i vikt på,har ju dok inte så mycket kvar men ändå.hallå hallå

• honeybuns

Har bara smakat karamellbaren, (måltidsersättningen) den var inte speciellt god jämfört med nutrilettes och naturdiet.

• Ia Y

Jag håller på med allévo kick start nu. Började i lördags morse och har fram till imorse (tis) gått ner 2 kg. Tycker inte att det är så jobbigt faktiskt, det var värst första dagen. Tycker inte så mkt om banan/hallon smaken men chokladen är ganska god och så potatis o purjo soppan. Alla smakerna på bars e goda tycker jag. Lycka till!

• Miras mamma

Syrran kör med allévo metoden just nu, och hon säger att det smakar helt okej, dock är nutrilett & naturdiet godare i smaken. Hon har gått ner 2½ kg sen i fredags.

• mamma 03 05

Jag har tesat smaken potatis/purjolök den va helt ok, smakar precis som varmakoppen i samma smak. Sen så har jag även smakat banan/hallon, den va jätte äcklig. Och den drickfärdiga apelsin/banan, den va vrål vidrig.

Håller mig till naturdiet ist.

• Sysse

14 portoner för 135 kr på vår coop affär..

Lasten och dygden bor grannar
  • Mamsen 25

jag köpte den faktiskt igårSkrattande
    Så började idag,drack apelsin/banan drink till frukost men nu till lunch var jag verkligen vrråålhungrig så åt en VV färdig lunch...sen blir det soppa till middag och någon drick till mellanmål.
    Tänkte att jag kör med vanlig lunch ett par dagar iaf....
    Måste väl gå ner ändå?Eller...?Fundersam

• Mamsen 25

måste bara tilägga att drinken i morse var helt okej...tycker att dom andra nutrilette (stavas?)smakar mer pulvrigt...

• JessieZ

Är det någon som har koll på vad Nutrillet, Naturdiet och Allevo ligger i pris om man jämför?

det jag vet är att Nutrillett säljs i 25 pack men jag är inte säker på vad de kostar...
    runt 200:- tror jag

Jess

• mamma 03 05

Naturdiets 25 pack har jag köpt för 169 kr på ica maxi.

• rosablomma

jag har provat den banan o hallon mmmm god
    här kostar den 119 mor nutrilett 159

Svar på tråden är det någon som har provat ALLEVO????