• fipa 2

Dmmsugare till en tvååring?

Vad tycker ni? Blir det uppskattat eller inte?

Sonen gillar våran stora dammsugare och det är svårt att dammsuga ifred då han vill ha den hela tiden.
    Jag är rädd att om vi köper barn-dammsugare att han inte kommer vilja ha den, utan bara våran

Gillade era barn leksaks dammsugare?

• Svar på tråden Dmmsugare till en tvååring?
  • Jenny1

Har aldrig haft en tanke på att införskaffa en sån... Kan han inte ta sopborsten och städa med medans du dammsuger?

• Liten blir stor

En bekant har en leksaksdammsugare o sonen tycker den är riktigt kul att leka med ( han e 2 år)

• Tumme Lisa

Vi hade samma "problem" som ni med att inte få dammsuga ifred. Våran 2åriga tjej fick en i julklapp och hon älskar den. Så fort jag tar fram den stora dammsugaren så springer hon efter sin. En jättehit om du frågar mig !!!

Mamma till Ellen och Lucas
  • Leos och Vincents mamma

Våran son är 2 år o han fick en dammsugare i julklapp, den är såååå uppskattad av honom! Han älskar den o dammsuger med den varje dag o det var den enda julklappen som han ville ha
    Så jag tycker att du ska köpa en sån, är ju inte så dyr heller, vi köpte våran för 120 kr.

Våran son var likdan o ville hela tiden dammsuga med våran dammsugare när vi skulle göra det så det blev nästan jobbigt, men nu kan vi dammsuga ifred o när vi gör det så går han efter med sin dammsugare o gör samma sak

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315! Älskar min familj oändligt mycket!!
  • mumlan1

Hej! Bekanta till oss, deras barn gillade också dammsugaren men istället för att köpa en leksaksdammsugare så köpte de en liten riktig dammsugare så fick alla nytta av den. Barnet fick "dammsuga" och föräldrarna kunde använda den för att ta bort smulor under bordet med.

• fipa 2

Tack!

Då köper vi en till honom Vad har ni för några och vart har ni köpt de?

Hittade på Br för 249:-
    www11.br-leksaker.se/Store&SortId=50&doSearch=yes&Searchtext=dammsugare&Gender=B&area=BRFT&menu=

Leos mamma, vart köpte du?

• mumlan1

De köpte denna. Electrolux ZB271W Moon Gold

• fipa 2

mumlan1

du menar en till vanlig stor dammsugare?
    Vi har electrolux ultra silencer och den är för tung och klumpig för honom

fipa 2: Den vi köpte ser ut ungefär som den rosa i din länk, fast sonens är vit o lila. Den kostade 120 kr o den köpte vi på Sagoland i Linköping, vet inte om Sagoland finns i alla städer. Tror att den var lite nedsänkt i priset just för att det var jul, tror att den kostade typ 149 kr annars eller nåt sånt. Ska se om jag hittar nån länk..

• fipa 2

aha en sådan.. ska tänka på saken. får nog ta med sonen till siba så att han får känna av hur den känns

• Tumme Lisa

Vi köpte den från br som du hittat (den gula)

Mamma till Ellen och Lucas
  • mumlan1

den kostar ju lite mera men det känns ju mera riktigt. Min treåring skulle inte godta att springa runt med en låtsasdammsugare. Det ska vara riktigt...

Jag hittar ingen länk nu, men den vi har ser ut som din länk Ts..

• mamita

Hej, vi har ingen, men hemma hos min kompis som också har barn i 2-4 års åldern, så är det bland det första min yngsta son (3år) tar fram och leker med, han tycker det är jättekul.

• mica

Min dotter gillar sin dammsugare jättemkt! Hon fick den i julklapp och även då den skräpar ner mer (kulorna som ligger överallt) än den suger upp så var den jätteuppskattad!

• 1980 längtar

Jag köpte en till Alvina  när hon var lite över ett år och hon dammsuger för fullt med den!! Jag köpte den på barnens hus för ca 130-150 kronor och det var hur lyckat som helst

Kulorna som följde med kastade jag

• fipa 2

så nu har vi inhandlat en liten gul på brio för 120:-

de hade bara den rosa på br med nån prinsessa på så jag tog inte den till sonen

• mammatillpojkar

åhhh min son älskar sin dammsugare, han fick den när han va 15 månader och tyckte om den så mycket att vi fick köpa en och ha hemma hos mormor och morfar oxå!!
    hittade på citygross för 99 kr

Svar på tråden Dmmsugare till en tvååring?