• ominte

Den där cykelväskan man kan använda som skötväska, från stadium?

Alla pratar om den där cykelväskan man kan använda som skötväska men jag har varit inne på stadium och de tittade frågande på mig. De hade ingen sån.
    Den ska vara av märket SOC.
    Är det en utgående vara kanske? Någon som köpt nyligen som vet?

Annars gärna tips på alternativ till de dyra flashiga skötväskorna. Jag vill bara ha någon praktisk med stabil botten.

• Svar på tråden Den där cykelväskan man kan använda som skötväska, från stadium?
  • thesa2

"Cykelväska som passar till handtaget på barnvagnar. Fack för värdesaker. Flera mindre fack. Reflex på fronten. Löstagbar ligg- eller sittplatta för barn."

• Ekorrfamiljen

Det fanns en förut med camouflagemönster, men den har utgått/sålt slut och sen fanns det en annan som jag har spanat in. 99:- kostade det och jag hittade den i rosa, ljusblått och svart tror jag. Också av deras märke SOC.

**Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
  • ominte
    Ekorrfamiljen skrev 2007-05-29 14:19:06 följande:
    Det fanns en förut med camouflagemönster, men den har utgått/sålt slut och sen fanns det en annan som jag har spanat in. 99:- kostade det och jag hittade den i rosa, ljusblått och svart tror jag. Också av deras märke SOC.
    Ja det är den jag menar! Så den finns alltså?
  • Triple Trouble

titta på hemsidan, den för 99 finns där

• Ekorrfamiljen

Hmm, den jag hittar nu som passar in är en Point Zero One strap. Den finns i svart, oliv och rosa.

POINT ZERO
     ONE STRAP.

Bikebag med ett stort fack. Flera mindre fack på utsidan.

99:–

**Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
  • Pernilla3

Kan då tipsa om akta graco sporty bag. Många fack (tom kylfack)stabil botten och lättpackad och bra pris 295 kr på babyproffsen. Snygg dessutom tycker jag.

• ominte
    Pernilla3 skrev 2007-05-29 14:53:51 följande:
    Kan då tipsa om akta graco sporty bag. Många fack (tom kylfack)stabil botten och lättpackad och bra pris 295 kr på babyproffsen. Snygg dessutom tycker jag.
    Har försökt leta på nätet men den finns ju ingenstans att beskåda!
    Ekorrfamiljen skrev 2007-05-29 14:47:16 följande:
    Hmm, den jag hittar nu som passar in är en Point Zero One strap. Den finns i svart, oliv och rosa.POINT ZERO ONE STRAP.Bikebag med ett stort fack. Flera mindre fack på utsidan.99:–
    Hittade du den på hemsidan?
Svar på tråden Den där cykelväskan man kan använda som skötväska, från stadium?