• Anonym (olojal?)

snoppen i kläm

Jag KAN bara inte hålla tyst fast jag looovade sambon

Vi har ett skötbord från IKEA med dubbeldörr, och det är lätt att trycka igen med höften när man tagit ut en blöja och ska parera på den på bebisen.
    Igår när jag kom in i lilltjejens rum och sambon bytte på henne så såg jag hur hon måttade en spark rakt mot skrevet på honom.
    AJ,AJ,AJ! väser han & jag kan inte hålla mig för skratt
    -hon är rätt stark, säger jag.
    - Det är inte det... Jag sitter fast!

Han hadde snoppen i kläm mellan dörrarna som han just tryck igen!
    Han kunde inte öppna dörrarna för det skulle göra skitont och han kunde verkligen inte stänga dem mer. Jag var juh inte till mycket hjälp heller, dubbelvikt som jag var av skratt

Har ni någon så där piiinsam sak som ni inte får berätta egentligen så var snäll och dela med er lite anonymt (så känner jag mig inte så illojal längre )

• Svar på tråden snoppen i kläm
  • UppIDeBlå

hahahaha hade fått så ont i magen om de hän tmin sambo har inget roligt att berätta som ja kommer på nu men de här va roligt men stackars han hehe

• JHarvey
    Har heller inget att dela, men nog kan jag garva åt andras olycka iaf
  • Anonym (haha)

Inte lika kul men jag vaknade på morgonen och tyckte sambon såg lite konstig ut. Han berättade att han var så torr om läpparna och lypsyl hjälpte inte. Han hade under natten smetat ner hela munnen med illrött läppstift

• Anonym

Ha hahahaha, aj som f-n.. stackars krake.

Min sambo fick snoppen i kläm i ett blixtlås. Visserligen var han tre år men han bleknar fortfarande när han ser en sådan plyschoverall med blixtlås a la 1975

• Anonym (Snoppis)

En gång när jag och mitt ex var ute i skogen började vi hångla lite å så.....Jag fingrade efter gylfen och började dra ner....AAAJJJJ!!!kommer det från honom. Tydligen hade han inga kallingar på sig (fråga mig inte varför han gick med rumpan bar) och dragkedjan hade fastnat i huden på snoppen. Har ni sett "Den där Mary"? Det blev märken... Hahahahahahaha!!! (skadeglädje = den sanna glädjen!)

• gabbe171

hehe jag garvar alltid när andra råkar utför lite "olyckor" kan inte hjälpa det,, Skrattande

• Anonym (olojal?)

*Hehe*
    så skönt att få skvallra

anonym: Vem bleknar Inte när man ser plyschoveraller a´la -75 (på en vuxen iaf )

snoppis: HAHA! Stackarn, skulle nog ha liiite dåligt samvete ändå.

• Monkey Tales

Jag döööör!!! Hahaha... Jag skrattar så jag gråter!

Anonym (haha) skrev 2007-05-29 15:24:47 följande:

Inte lika kul men jag vaknade på morgonen och tyckte sambon såg lite konstig ut. Han berättade att han var så torr om läpparna och lypsyl hjälpte inte. Han hade under natten smetat ner hela munnen med illrött läppstift
  • Anonym (Snoppis)

Ett annat ex var ganska "översittar-typen" och gjorde alltid som HAN vlle och så vidare. En gång kom han hen till mig och jag ade då en kanin som husdjur. Jag hade köpt kaningodis som ser ut som vit choklad. Runda små psickar liksom. Jag la allt i en vanlig liten skål. Påsen hade nämligen gått sönder.
    Kille kom på besök och såg godiset och utan att fråga(varför skulle han behöva göra det?????!!!) tog han en näve och kastade in i munnen! Hahahahaha!!! Efter några tuggor sprang han till vasken och sköljde och sköljde! Kan säga att han frågade ALLTID efter denna gången om han fick smaka godis!

• annhan

Jisses!! Stackars honom.. måste ha gjort såååå j-a ont!
    Ojoj..

• Anonym (kisseråtta)

Min man pissade ner sig själv och hela hallen efter en blöt kväll ute med kollegorna. Detta skäms han för nåt så vansinnigt... Tror jag det, jag hade också skämts om jag dränkt hallgolvet och mig själv i piss.

• Pippi på kafferep

Jag måste bara berätta!

En kväll när jag höll på att gå och lägga mig Gick omkring i bara trosorna och höll på att släcka lampor och göra kväll. Då kom jag på -av någon anledning- att jag skulle ta fram en grej ur köksskåpet. Böjde mig ner och drog fram det jag skulle ha, stängde snabbt skåpet...rakt på mitt ena bröst! I blotta förskräckelsen reste jag mig hastigt upp och slog huvudet i skåpdörren ovanför. Fan vad ONT det gjorde! Bröstvårtan blödde och jacket i huvudet likaså... Av mitt tjoande vaknade ungarna. Min sambo skrattade så han fes! Det var K.A.O.S.

*suckar* Ingen är så klantig som jag!

• micann6

hahahaha,skrattar så jag tårarna sprutar...så härligt att ni bjuder på er själva

Svar på tråden snoppen i kläm