• Christalia

köpa lr hyra bilbarnstol för nyfödd?

vilket e bäst/billigast?
    bor i karlskrona ..

hur länge använder man den första bilbarnstolen o vad kostar den?

//Tess!

• Svar på tråden köpa lr hyra bilbarnstol för nyfödd?
  • MeNoLike

den som vi har är toppen... kostar ca 3700:- men räcker till barnen är 4 år... man  kan endra välja å köpa eller hyra den, vi har köpt våran. Man kan betala en mindre summa varje månad. Via folksam. Den har fått bäst i test!
    Den heter AKTA GRACO DuoLogic

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • madeleine78

KÖpa!! Aldrig hyra skulle jag säga... du vet ju aldrig nått om dom.. krocka el inte.. hur den som haft den innan dig vart med den isåfall..

Så jag säger köpa!!

• Tezsan

Hej, om du ska hyra från tex Landstinget kollas alltid deras stolar. De skickar iväg dem för genomgående undersökning för att se så att det inte har blivit några sprickor i dem. Har för mig att de gör någon slags röntgen.

Tror det samma gäller för de barnbutiker som hyr ut, gäller i alla fall Babyproffsen i Växjö.

Så att jag tycker att det är ganska säkert att hyra. Fast vi köper ny, eftersom vi ville ha en med bas. Enda anledning till att det blev en ny!

• januariskrutt

Men på bb i karlskrona får du ju låna en varför inte ta en sådan?

• numbernine
    madeleine78 skrev 2007-05-29 21:58:33 följande:
    KÖpa!! Aldrig hyra skulle jag säga... du vet ju aldrig nått om dom.. krocka el inte.. hur den som haft den innan dig vart med den isåfall..Så jag säger köpa!!
    på babyproffsen kan man hyra NYA stolar. i Våran affär betalar man 1200kr, sen får man 600 tillbaka när man lämnar in den efter 9 månader. Gjorde så med sonen och kommer att göra det denna gången med. Jättesmidigt. Vi köpte nästa stol istället, som de har längre!
Svar på tråden köpa lr hyra bilbarnstol för nyfödd?