• Anonym

Illaluktande "flytningar" mitten av graviditeten

Är det någon mer än jag som har illaluktande "flytningar". Jag måste byta trosor minst 1 gång om dagen för det luktar gammal skunk fastän jag tvättar mig. Det är inte direkt någon flytning heller men det luktar, trosorna luktar hela tiden.

• Svar på tråden Illaluktande "flytningar" mitten av graviditeten
  • Anonym

Näää inget som kliar eller så... utan det bara luktar.

• Anonym

En sak man inte kan läsa sig till om att vara gravid, alla dessa flytningar som luktar päck

• Anonym (?)

Jag har svamp och känner inte ett smack. Däremot är det jättevanligt när man är gravid. Kanske värt och kolla upp.

• Anonym

Var på gynus men de hittade ingenting. Fostervatten? Kan det vara det då?

• Anonym (?)

Vilken vecka är du i? När jag väntade mitt första barn så läckte jag ganska mycket urin för barnet låg så och tryckte på urinblåsan. Och det i samband med de rikliga flytningar man hade då luktade ju inte mumma precis..

• Anonym (ja)

jag tror inte att det är fostervatten för det luktar inte illa vad jag har hört. tror att det är vanligt med illaluktande flytningar när man är gravid, jag har det från och till. provat med trosskydd?

• Anonym

v 23.... det kanske är nåt sånt då... låter nästan som det.

• Anonym

Många som är gravida får illaluktande flytningar. Oroa dig inte utan fråga din bm om du känner att du måste få svar. Det är inte fostervatten, då skulle det rinna och man märker om det är det.
    Jag vet flera som använder trosskydd nästan hela grav pga flytningar

• Anonym (?)

Tena är ett bra skydd istället för vanliga trosskydd. Det finns i små varianter också. Tyvärr något dyrare. Men jag upplevde det som att det luktade mindre då jag använde dem i stället för vanliga trosskydd. De har bättre absortionsförmåga.

• Anonym (?)

absorbera.. ja vad fan.. felstavat men du kanske förstår ändå *L*

• Anonym

Fostervatten luktar mer sött inte illa. Det är jättevanligt att man tycker det luktar illa mycket pga alla hormoner och flytningar

• champion

jag hade svamp utan klåda. upptäcktes vid provtagning då de undersökte livmodertapp pga SD. kunde va en orsak till mina sd...

Svar på tråden Illaluktande "flytningar" mitten av graviditeten