• Anonym

Tips för att komma vaginalt?

Jag har svårt att komma vaginalt. Kommer bara genom klitorisstimulering.

Men min förra man lyckades få mig att komma vaginalt. Men nu verkar jag ha tappat tekniken eller så kanske det inte funkar med min nuvarande kille.

Har nån tips på nån dildo som är bra för att hitta G-punkten eller som är bra för vaginal stimulering? Vill inte ha nån typ rabbit med dubbel funktion...

• Svar på tråden Tips för att komma vaginalt?
  • Anonym (en till)

jag har också bara kommit via klitorisstimulering, funderar om träning av pc-musklerna ska kunna ge en lite hjälp på vägen..

har själv (och mina partners) letat efter g-punkten, men helt utan resultat

• Anonym

Jag har ju lyckats komma vaginalt förut...

• Anonym (ännu en)

ts, hur gjorde du förut då? jag försöker oxå men det är ju skitsvårt.... knipa hjälper inte iaf...

• Anonym (aldrig)

Jag har inte kommit när jag har haft vaginalt sex
    Men om jag onanerar kommer jag på 2 röda sekunder... konstigt och tråkigt...
    Vet inte heller vad man ska göra...

• Anonym (ikväll)

Nu ska jag ta tag i detta med att komma vaginalt. Sitter här naken under morgonrocken, redo att visa honom vad han tål och att han gör samma med mig!!

Har lessnat på att aldrig kunna komma och nu efter en dags pepping av er undeerbara kvinnor på FF ska jag ta itu med detta OCH KOMMA!!!

Sedan ska jag rusa till sexaffären imon och köpa en klitoriskräm som ska stimulera klittan och göra den mer känslig för beröring!!

Nu jäklar!!

• Anonym (för grund?)

Jag har också samma problem med att komma vid "vanlig" penetration. Jag så ett program på 5:an om världens största penis och där pratade de om att om mannen inte kan komma hela vägen in och därmed stimulera klitoris med sitt bäcken så kan det vara svårt att komma. Jag undrar om det kan vara så i vårt fall, min man kommer inte riktigt ända in tyvärr.

Hur är det med er andra? Kommer era män ända in?

Anonym (ikväll) hur gick det? Nyfiken...

• Anonym (ikväll)

Jag kan säga att vi försökte men idag har jag varit på affären och handlat en klitoriskräm idag, hann inte igår:( Men ikväll ska det ske!!!

Jag fick hör av personalen att det finns ett mega medel för såna som jag och det är denna olja som märket heter Shunga.

Återkommer tjejer!!

• Anonym (ännu en)

anonym ikväll: hur gör man med den krämen då? smörjer man in och sen blir klitoris känsligare eller? lycka till ikväll! du MÅSTE rapportera till oss

• Anonym

Jag tror att exet var lite mer uthållig och då kunde jag knipa under tiden... Minns inte riktigt hur jag gjorde...

Men det är ju bara att gilla läget att man har en kille som kommer fort. (Och JA, jag har bett honom hålla igen och tänka på svärmor... )

Så då får vi väl ta till hjälpmedel kanske? Nån g-punkt stav eller nåt? Funkar dom?

• Mamma Marika

Pierca dej i klitoriskappan!!=) Den funkar! Även när du tar ut den...

Svar på tråden Tips för att komma vaginalt?