• Anonym

Vill träffa nån "mysa med kille" men hur?

Jag skulle vilja träffa nån kille som jag kan mysa nån gång i veckan eller så men kanske inte förhållande men nån Kk:) hur träffar man såna? är dt svårt?

Är det nån här som har en kk och är nöjd?

Fördelar och nackdelar?

Längtar efter kyssar och närhet!

• Svar på tråden Vill träffa nån "mysa med kille" men hur?
  • April Mamma

Det är bara att ge sig ut på krogen....typ vinst varje gång

• Anonym

Haha:) nja inte riktigt,jag vet inte riktigt hur man tar kontakt:/ visst kan jag se nån kille som jag skulle vilja hångla upp men jag är för feg för att gå fram..

• Anonym

Seriöst,är det ingen som har haft en Kk?

Kom igen,var inte blyga!

• Anonym (Webben)

Du får joina Mötesplatsen, vilda webben m.m

• Anonym

Vilda webben? vad är det?

blev medlem på mötesplatsen igår:)

• Anonym

jodå, har en kk sedan 2år tillbaka. vi trivs bra i hop sexuellt.
    Nackdel? Man ljuger för sin sambo
    Fördel? Man får skön sex 3 ggr i veckan.

• Anonym

Jodå, under studietiden hade jag ett antal kk, dock ej samtidigt. Det blev att man gick hem en gång tillsammans efter krogen, trodde kasnke ett tag att det ksulle "bli mer" men sen upptäckte man att man fungerade bäst tillsammans i sängen men inte annars och så fortsatte det. Ville man itne gå hem ensam från krogen ringde man, eller om man bara var sugen en kväll. Mkt var för att lindra ensamheten, jag har aldrigt gillat att sova ensam så det handlade inte alltid om sex. Men jag ahr bara hittat mina på krogen...

• Anonym

Krogen säger ni,hmm.. Åhh vad svårt:/

Vill ju träffa nån som inte är upptagen men det kanske är ännu svårare? hm..

• Anonym (ja har)

Hmm jag har inte haft en kk.. hmm eller jo min sons far. vi har sex ca 1 gång i veckan när han hämtar sonen. jag brukar ringa när sonen somnar middag o så kommer han o vi har sex o när sonen vaknar sitter vi i soffan som inget hade hänt. Inget mys eller något. bara otroligt sex. Restan av tiden är vi VÄLDIGT osams. kan inte komma överens om något annat förutom sex

Men de va inte poängen. Jag har två killar som jag träffar ibland, fast jag har inte sex med dem. Träfafr dem kansek 1-2 kvällar var i veckan. De ena är ett ex sedan länge tillbaka,flera år o innan jag fick barn. Den andra va en ytlig bekant som jag börja messa med o så börja vi umgås. Jag gör samma saker med båda, vi lagar mat, äter, tittar på film, ligger brevid varan o håller om varann i soffan. Ibland sover de över. Fast inget sex o inget hångel. Kan hända att de får en puss eller två bara. de vet inte om varandra men skulle de veta de så skulle de nog inte bry sig. De är inte kära i mig o jag inte i dem. fast de är numera som mina bästa kompisar... fast lite till. Den ena killen o jag pratar varje gång om andra killar/tjejer o hur de går för han o för mig. o vilka som e snygga o vem man skulle kunna tänka sig osv. Med han som jag varit tillsammans med pratar vi inte lika öppet om sånt..

Jag har en jag ligger med, o två jag träffar.
    Hmm låter helt sjukt när jag skriver de här. Men ingen e kär i någon o de e en jätte bra lösning för mig som inte vill ha kille (bara massa tjafs, räcker med tjafset med sonens far) Men ändå vill ha någon att äta med se på tv o sova med o få kramar av.

Lycka till!!

• Anonym

Hmm.. Men det lät ju trevligt!
    Vill också träffa nån som jag kan gosa med (alltså inget sex) men vart hittar man såna killar?

Svar på tråden Vill träffa nån "mysa med kille" men hur?