Hmm jag har inte haft en kk.. hmm eller jo min sons far. vi har sex ca 1 gång i veckan när han hämtar sonen. jag brukar ringa när sonen somnar middag o så kommer han o vi har sex o när sonen vaknar sitter vi i soffan som inget hade hänt. Inget mys eller något. bara otroligt sex. Restan av tiden är vi VÄLDIGT osams. kan inte komma överens om något annat förutom sex
Men de va inte poängen. Jag har två killar som jag träffar ibland, fast jag har inte sex med dem. Träfafr dem kansek 1-2 kvällar var i veckan. De ena är ett ex sedan länge tillbaka,flera år o innan jag fick barn. Den andra va en ytlig bekant som jag börja messa med o så börja vi umgås. Jag gör samma saker med båda, vi lagar mat, äter, tittar på film, ligger brevid varan o håller om varann i soffan. Ibland sover de över. Fast inget sex o inget hångel. Kan hända att de får en puss eller två bara. de vet inte om varandra men skulle de veta de så skulle de nog inte bry sig. De är inte kära i mig o jag inte i dem. fast de är numera som mina bästa kompisar... fast lite till. Den ena killen o jag pratar varje gång om andra killar/tjejer o hur de går för han o för mig. o vilka som e snygga o vem man skulle kunna tänka sig osv. Med han som jag varit tillsammans med pratar vi inte lika öppet om sånt..
Jag har en jag ligger med, o två jag träffar.
Hmm låter helt sjukt när jag skriver de här. Men ingen e kär i någon o de e en jätte bra lösning för mig som inte vill ha kille (bara massa tjafs, räcker med tjafset med sonens far) Men ändå vill ha någon att äta med se på tv o sova med o få kramar av.
Lycka till!!