• Anonym (Love tfn6)

Nya saker att säga vid telefonsex

Ni som har haft/har telefonsex...
    Tycker ofta att man säger samma saker lixom...
    Hur ska man göra för att komma på nya saker att säga, som gör den i andra änden kåt?
    Hur gör ni, vad säger ni???

Tips???

• Svar på tråden Nya saker att säga vid telefonsex
  • Anonym (zoe)

Jag skrev upp massa punkter när jag jobbade med det som jag kunde plocka av. Sen förde jag alla mina kunder i kartotek, (skrev vad de gillade, ålder, arbete osv beroende på hur mycket de ville kallprata först) Sen när de ringde igen,så letade jag upp dem och sa "men hej Niclas, hur är det? Hur gick det med bilen till slut?"
    Hade då skrivit en notis om att han skulle laga bilen, så han blev ju glad och trodde jag kom ihåg honom på riktigt.

Ett annat tips är att läsa sexnoveller på nätet och få lite inspiration av.

• Nacka

Räcker nog med att berätta för den andra vad det är som gör dig kåt. vi killar går igång på det mesta.

• Anonym

Zoe: hur börjar man jobba med sånt? alltså,jag e nyfiken..

• plast killen

försök leva dig in i situationen,lyssna på vad den andra "vill" höra och gå vidare på de.... och passa på att njuta själv åxå.

• Anonym (zoe)

Den tid då jag jobbade med tele sex fanns det inte att njuta själv. Och jag skulle aldrig gjort det heller. Det är en teater. Vi var ett gäng på 20 tjejer. Nästan alla jobbade hem ifrån. Man tittade på glamour, tvättade mm.
    Idag tycker jag synd om de som blir förda bakom ljuset, men tyvärr, så är det. Vad ni än tror eller vad än vissa tjejer säger.
    Bilderna kommer från tjejer från andra länder, namnet är påhittat.

• Anonym (Love tfn6)

Men nu har vi ju haft det så många ggr.
    Jag vet vad han gillar och han vet vad jag gillar.
    Men ibland känns det som man säger samma saker varje gång lixom.

Men det där med sexnovellerna var ju ett bra tips, det ska jag testa till nästa gång

Och det där Zoe snackar om... hmmm fattar ändå inte hur man kan jobba med det.
    Vadå fick ni betalt för att ha telefonsex med killar.
    SOm ni innan hade skickat bilder till (fast på ngn annan)???

Fattar nada...

• Anonym

i reklamen där telefonnumret står finns ju bilder på tjejer så man kan välja men man vill ringa till.
    Dom bilderna är fejk

• Anonym (Love tfn6)

Asså fattar inte riktigt ändå... vadå reklam, som kommer till vilka????

• Anonym

på internet & i olika tidningar bla

• Anonym (zoe)

På den tid jag jobbade med det, så hette jag Katja, var en 19 årig tjej, brunett, ca 167 cm lång, bodde ensam i stan, och var lite av en domina.
    Verkligheten såg ut så här: 157 cm,20 år, hade man, bor i förorten och är ganska normal i sexet.

Man fick bilder på den tjej man sa att man va, och när man pratat med killarna så frågade många om de kunde få ett kort på en. Då skickade man det fejk kortet med ett personligt brev. Detta resulterade i att de kände sig speciella, ringde oftare, pratade längre och blev lite kär i mig.
    Det resulterade i en ganska hög inkomst.
    Detta är 10 år sen ungefär, och på den tiden tjänade jag som jobbade väldigt lite ca 8-10000:- efter skatt.
    En av de tjejer som hade jobbat länge och hade större kundkrets plockade ut mellan 20-27000:- i månaden.

• nalie

hur börjar man med sånt?
    ;)

Anonym (zoe) skrev 2007-06-02 15:36:46 följande:

På den tid jag jobbade med det, så hette jag Katja, var en 19 årig tjej, brunett, ca 167 cm lång, bodde ensam i stan, och var lite av en domina.Verkligheten såg ut så här: 157 cm,20 år, hade man, bor i förorten och är ganska normal i sexet.Man fick bilder på den tjej man sa att man va, och när man pratat med killarna så frågade många om de kunde få ett kort på en. Då skickade man det fejk kortet med ett personligt brev. Detta resulterade i att de kände sig speciella, ringde oftare, pratade längre och blev lite kär i mig.Det resulterade i en ganska hög inkomst.Detta är 10 år sen ungefär, och på den tiden tjänade jag som jobbade väldigt lite ca 8-10000:- efter skatt.En av de tjejer som hade jobbat länge och hade större kundkrets plockade ut mellan 20-27000:- i månaden.
  • Anonym (zoe)

Idag vet jag inte, men då köpte man Gula Tidningen och kollade på lediga arbeten

Fördelen är att man jobbar hemifrån (mitt företag betalade abonnemang och alla samtal går via en växel) Så man kan tvätta hemma, följa massa dåliga program och bara ta det lugnt.

Nackdelen kan vara om man inte har en solig balkong ...

Svar på tråden Nya saker att säga vid telefonsex