• LillaBibbi

Min 2 månaders SNARKAR!!!

Det låter brutalt högt från den lilla kroppen när min son sover.. jag och min sambo tyckte att han verkade täppt när han var nyfödd för han andades så konstigt.. jag pratade med dom på bvc och frågade om det var vanligt med trånga näsgångar.. det var ju vanligt hos småbarn men han snarkar som en vuxen människa.. jag vill ju inte att han ska förstöra sina näsgångar eller hals nu... är det någon som vet något mer om detta eller har erat/era barn gjort samma sak? och går det över? är det vanligt vid så tidig ålder?? tacksam för snabba svar..orolig

• Svar på tråden Min 2 månaders SNARKAR!!!
  • O Hanna O

DET GÖR MIN OCKSÅ...ÄR RIKTIGT obehagligt...men ingen verkar bry sig men sen är ju karl typ dalranas mest undersökta bebis

• LillaBibbi

usch ja fyy... vad dom små kan göra med oss... har du pratat med ngn läkare eller så och fått reda på VARFÖR dom gör det och om det går över?? jag har nämligen en smabo som snarkar ikapp med vår son på natten:-S och jag klarar bara inte av detta... många nätter på soffan*fniss*

• Tuffa Viktors mamma

min son (7 veckor )snarkar oxå jätte mycket.... men dom sa till mig att det var helt normalt.men det har blivit många sömnlösa nätter för att men ligger och lysnar på han. det låter som om det sitter i halsen och att det är nått ivägen liksom( roslar ) man vill att han ska harkla sig liksom.... men det blir bätter om man lägger han lite på rygg....och om man har en bok under benen på sängen... lycka till

• LillaBibbi

tuffa viktors mamma

Jag känner precis som dig.. man vill hosta åt dom lixom oxå sover man med ett öga öppet haha.. jag har oxå hört att man ska lägga böcker under sängen men inte testat.. då får jag ta mig i kragen o fixa det i morgonbitti* sambon sover nu*

ta hand om er

Svar på tråden Min 2 månaders SNARKAR!!!