Mäta sträckan jag sprungit? Sida på nätet?
Finns det nån kartsida på nätet där jag kan mäta sträckan jag sprungit?
Finns det nån kartsida på nätet där jag kan mäta sträckan jag sprungit?
hitta.se? står på vänstersida
På löpning.se får jag inte upp nån karta... är det nåt som inte funkar hos mig då? På hitta förstår jag inte vad du menar, jag hittar ingenstans att mäta en sträcka om jag inte gör en vägbeskrivning och det blir ju svårt när det inte alltid är bilvägar man springer på.
Det kanske är nåt jag inte fattat men jag får ingen fart varken på iform eller löpning.
Om du går in på hitta.se/Route.aspx kan du kanske skriva in adresserna, om du vet de. Så ser du ungefär hur långt det är.
Men då utgår det ju från bilvägar. När man springer blir det ju mycket små vägar och sånt. Och på ett ungefär med bilväg jämfört med småvägar kan ju skilja på km och jag vill ju vet hur långt jag sprungit.
Hej!
Jag använder www.stepwhere.com och tycker den är toppen! Sidan är visserligen på engelska, men det är väldigt lätt att navigera (efter du registrerat dig).
Man kan lägga upp egna rundor eller söka bland dom andra medlemmar lagt upp, självklart är de flesta av dessa på andra kontinenter.. men ändå.
Med hjälp av en sökning av ort kan du få fram en karta (både satelit, vanlig eller hybrid) och därigenom "plotta" fram din löp/träningsrunda.
Ta en kik vetja!
Den sidan låter ju lite som de på iform och löpning.se. Tyvärr kan jag inte se några kartor. Måste man vara registrerad eller ha något särskilt program? Jag hittar inget om det... Nån som vet?
Urcellen Ellen skrev 2007-05-31 07:49:54 följande: